Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 10:26Jag hade glömt vår dyra chiphållare hemma så den erfarna och kluriga triathleten Anna (här ovan) kom till min räddning. Maken fick skav för han körde innan Anna kommit.
Jag hade glömt vår dyra chiphållare hemma så den erfarna och kluriga triathleten Anna (här ovan) kom till min räddning. Maken fick skav för han körde innan Anna kommit.
Quote from Elias Engqvist on 31 August 2011, 10:32Är du säker på att det inte var Robert som glömt dom alltså?
Är du säker på att det inte var Robert som glömt dom alltså?
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 10:40Du plockade upp att jag skrev så du. Inget undgår dina ögon. Ja, det är jag säker på för han sa till mig att han inte packat chip-hållaren. Frågan är om han glömde att packa den eller valde att inte ta med den.
Du plockade upp att jag skrev så du. Inget undgår dina ögon. Ja, det är jag säker på för han sa till mig att han inte packat chip-hållaren. Frågan är om han glömde att packa den eller valde att inte ta med den.
Quote from Elias Engqvist on 31 August 2011, 10:55Tycker bara det är intressant med språket!
Tycker bara det är intressant med språket!
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 11:17Det är trevligt när folk läser det man skriver.
Det är trevligt när folk läser det man skriver.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 21:08Och vad är nu ett chipband??
OK, googlade och hittade http://triathleten.se/product.php?id_product=60
Men är det inte i vägen när våtdräkten skall av?
Och vad är nu ett chipband??
OK, googlade och hittade http://triathleten.se/product.php?id_product=60
Men är det inte i vägen när våtdräkten skall av?
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 21:51Det är nog inte så mycket mer i vägen än det band du får av arrangören. Poängen är att slippa arrangörens band som ger skav för vissa.
Det är nog inte så mycket mer i vägen än det band du får av arrangören. Poängen är att slippa arrangörens band som ger skav för vissa.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 22:05I Sövde och på Göteborg triathlon hade arrangören chipband av den typen som du länkade till trampvagn och jag tycker de är mindre i vägen när man tar av sig våtdräkten... fast jag vet inte om jag tycker mig ha märkt vare sig den ena eller andra just när j
I Sövde och på Göteborg triathlon hade arrangören chipband av den typen som du länkade till trampvagn och jag tycker de är mindre i vägen när man tar av sig våtdräkten... fast jag vet inte om jag tycker mig ha märkt vare sig den ena eller andra just när j
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 09:37För mig så kändes det bekvämare när jag justerade banden så att det mjukare blå bandet låg närmast huden.
För mig så kändes det bekvämare när jag justerade banden så att det mjukare blå bandet låg närmast huden.
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 10:03Är det någon som vet om och var det finns foton från lördagen race någonstans?
Är det någon som vet om och var det finns foton från lördagen race någonstans?