Quote from Fredrik Närenfors on 22 March 2007, 21:17Mmmm. Har ett par Asics idag som jag trivs bra i. De är ganska stadiga även utan iläggen.
Mmmm. Har ett par Asics idag som jag trivs bra i. De är ganska stadiga även utan iläggen.
Quote from Linnea Persson on 23 March 2007, 07:59Då ska jag nog testa med inläggen, mina knän pekar i kors när jag cyklar, det kanske inte är så bra.
Då ska jag nog testa med inläggen, mina knän pekar i kors när jag cyklar, det kanske inte är så bra.
Quote from Fredrik Närenfors on 24 March 2007, 00:07Jo det låter så. Sträva efter att knät pumpar rakt upp och ned direkt i lod ovanför foten. Jag blev varse att mina inte gjorde det när jag kollade in speglarna i en spinningsal.
Jo det låter så. Sträva efter att knät pumpar rakt upp och ned direkt i lod ovanför foten. Jag blev varse att mina inte gjorde det när jag kollade in speglarna i en spinningsal.
Quote from antti5303@gmail.com on 24 March 2007, 22:15Jag tycker om att ha ett par lätta tränings/tävlingskor när jag kör bana och löpband. Löpkänslan är bättre och man blir nog lite mer mentalt inställd på på att köra fort. Ungefär som att sätta på tävlingshjulen på cykeln 🙂
Jag tycker om att ha ett par lätta tränings/tävlingskor när jag kör bana och löpband. Löpkänslan är bättre och man blir nog lite mer mentalt inställd på på att köra fort. Ungefär som att sätta på tävlingshjulen på cykeln 🙂