Quote from Guest on 8 July 2013, 11:13http://blog.svd.se/maratonbloggen/2013/07/07/tjejer-varfor-springer-ni-i-langa-tights-i-varmen/
Någon som lagt märke till detta? Jag tycker det är rätt så lättklätt överlag på sommaren, möter jag någon löpare i "mer kläder än vad vädret kräver" tänker j
http://blog.svd.se/maratonbloggen/2013/07/07/tjejer-varfor-springer-ni-i-langa-tights-i-varmen/
Någon som lagt märke till detta? Jag tycker det är rätt så lättklätt överlag på sommaren, möter jag någon löpare i "mer kläder än vad vädret kräver" tänker j
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 11:23Vem bryr sig om färgen på benen, allvarligt?
Det måste vara någon annan anledning bakom långa tights i 25 graders värme.
Vem bryr sig om färgen på benen, allvarligt?
Det måste vara någon annan anledning bakom långa tights i 25 graders värme.
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 11:29Det kanske säger mer om bloggerskan än om det "fenomen" hon tar upp?
Fast jag tror nog att det spanas lite till både mans och kvinns under träningspassen och inte bara i löpspåret.......
Det kanske säger mer om bloggerskan än om det "fenomen" hon tar upp?
Fast jag tror nog att det spanas lite till både mans och kvinns under träningspassen och inte bara i löpspåret.......
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 11:31Det är ju i och för sig inte så konstigt att man har vita ben om man springer runt i långbyxor jämt. Den saken borde ju lösa sig självt.
Samma fenomen finns för övrigt i spinningsalen. En hel del långbyxor där.
Det är ju i och för sig inte så konstigt att man har vita ben om man springer runt i långbyxor jämt. Den saken borde ju lösa sig självt.
Samma fenomen finns för övrigt i spinningsalen. En hel del långbyxor där.
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 11:38Kan inte påstå att jag bryr mig om hur andra löpares ben ser ut, eller vilka kläder de har om det inte är något exceptionellt udda. Spanar inte, om man nu vill använda det uttrycket.
Det jag kan titta på är löpsteget, hållningen, farten etc. för att lära
Kan inte påstå att jag bryr mig om hur andra löpares ben ser ut, eller vilka kläder de har om det inte är något exceptionellt udda. Spanar inte, om man nu vill använda det uttrycket.
Det jag kan titta på är löpsteget, hållningen, farten etc. för att lära
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 11:39De kanske tycker att de långa är skönare, vad vet jag. Eller är rädda för att bränna sig i solen. Fast det verkar ju funka bra med kort-korta shorts till vardags? Det kanske inte är samma tjejer som springer...
Jag gillar bäst mina 3/4 anti-shake från Rö
De kanske tycker att de långa är skönare, vad vet jag. Eller är rädda för att bränna sig i solen. Fast det verkar ju funka bra med kort-korta shorts till vardags? Det kanske inte är samma tjejer som springer...
Jag gillar bäst mina 3/4 anti-shake från Rö
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 13:25Footnote: the picture they used to illustrate this article - look in the background... four men: 3 in long tights 1 in half-length tights. Why is the article about WOMEN wearing long tights when clearly men are too?
Footnote: the picture they used to illustrate this article - look in the background... four men: 3 in long tights 1 in half-length tights. Why is the article about WOMEN wearing long tights when clearly men are too?
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 13:28Precis, det jag faktiskt aktivt "spanar" på är hur folk springer - löpsteg och hållning. Det är en njutning att se en löpare som flyter fram och inte ser ut att ha något bekymmer i världen. Och samtidigt blir man häpen när man ser motsatsen, folk som krig
Precis, det jag faktiskt aktivt "spanar" på är hur folk springer - löpsteg och hållning. Det är en njutning att se en löpare som flyter fram och inte ser ut att ha något bekymmer i världen. Och samtidigt blir man häpen när man ser motsatsen, folk som krig
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 13:32Henrik: Du skrev: "den saken borde lösa sig självt" om att få bruna ben bara man börjar springa med korta tights. Jag har bara en kommentar till det:
Oh I WISH!
å andra sidan var det lääänge sen jag lärde mig att strunta i hur jag ser ut när jag springe
Henrik: Du skrev: "den saken borde lösa sig självt" om att få bruna ben bara man börjar springa med korta tights. Jag har bara en kommentar till det:
Oh I WISH!
å andra sidan var det lääänge sen jag lärde mig att strunta i hur jag ser ut när jag springe
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 13:43Ett tips till världen i stort: Det finns intressantare frågor att engagera sig i än kvinnors klädsel och utseende.
Ett tips till världen i stort: Det finns intressantare frågor att engagera sig i än kvinnors klädsel och utseende.