Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 16:07tack Jan! det var faktiskt en bra poäng...Jag får ofta frågan vad Ultra är för något så vi tänkte kanske här också att vi inte skriver ultra :). det var mest en lek med ord. All input är så välkomna. Vi är rookies och du är ju ruttad! 🙂
tack Jan! det var faktiskt en bra poäng...Jag får ofta frågan vad Ultra är för något så vi tänkte kanske här också att vi inte skriver ultra :). det var mest en lek med ord. All input är så välkomna. Vi är rookies och du är ju ruttad! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 11 January 2012, 16:07Kalla det för "Sprint" 🙂
Kalla det för "Sprint" 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 18:33Tjejmaraton+
Varför inte ett litet plustecken efter eller något i den stilen ... ? Bara för att spåna ..
Tjejmaraton+
Varför inte ett litet plustecken efter eller något i den stilen ... ? Bara för att spåna ..
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 18:42Men den borde vara betydligt kortare. Det är TjejVasan, TjejVättern och dylika arrangemang.
Men den borde vara betydligt kortare. Det är TjejVasan, TjejVättern och dylika arrangemang.
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 18:55Varför kortare? Varför falla i fällan "så har vi alltid gjort förut"? BILD:http://www.zoopet.com/forum/images/smilies/confused.png
Varför kortare? Varför falla i fällan "så har vi alltid gjort förut"? BILD:http://www.zoopet.com/forum/images/smilies/confused.png
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 19:02För att det är såååååå joooooooooooooobbiiiiiiiiiiiiiiiiigt!
För att det är såååååå joooooooooooooobbiiiiiiiiiiiiiiiiigt!
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 19:46Du är söt du David. Men jag förstår din ironi. Precis därför gör vi tvärtom. 😀
Du är söt du David. Men jag förstår din ironi. Precis därför gör vi tvärtom. 😀
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 20:03Vilket bra initiativ!
Och inte behöver ni be om ursäkt för att det kallas Tjejmarathon och går över 50 km. Marathon är på intet sätt en lagstadgad benämning på 42195 meter. Det råkar vara den sträcka som friidrottarna och olympiska kommittén kommit övere
Vilket bra initiativ!
Och inte behöver ni be om ursäkt för att det kallas Tjejmarathon och går över 50 km. Marathon är på intet sätt en lagstadgad benämning på 42195 meter. Det råkar vara den sträcka som friidrottarna och olympiska kommittén kommit övere
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 20:14Jag tycker det är perfekt. Ett tjejmarathon är helt enkelt längre än ett vanligt marathon. Som kompensation för att tjejvasor och tjejlidingölopp och liknande tramsevent för p*ssies är kortare. Första tjejloppet i hela mitt liv som jag någonsin skulle kun
Jag tycker det är perfekt. Ett tjejmarathon är helt enkelt längre än ett vanligt marathon. Som kompensation för att tjejvasor och tjejlidingölopp och liknande tramsevent för p*ssies är kortare. Första tjejloppet i hela mitt liv som jag någonsin skulle kun
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 20:27Jag håller med Fredrika, första tjejloppet jag skulle kunna tänka mig att springa.
Håller mitt ben så är jag faktiskt väldigt sugen 🙂
Jag håller med Fredrika, första tjejloppet jag skulle kunna tänka mig att springa.
Håller mitt ben så är jag faktiskt väldigt sugen 🙂