Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTjejmilen 2009?
You need to log in to create posts and topics.

12

jag och en tjejkompis ska köra tjejmilen som träning inför lidingöloppet..

egentligen ska vi köra tjejklassikern och börjar med vansbro, men det är löpningen vi har problem med.. 🙂

hur går det för er andra som ska springa?

Ja själv så tappade jag min löparkompis för typ fyra år sedan. Vi skulle ha bastkjolar å löshår å vara orakade å med BH men med sk brynjaundertröja.....Ja jag saknar honom fakrtiskt...Roger Olausson...Uppsala??!! Kom hem..?!:D

Det går bra för mig. Det här blir första gången jag springer Tjejmilen. Jag har börjat och slutat med jogging förr, men nu har jag hållit igång ett tag och det blir bara roligare. Vårruset först och sedan Tjejmilen. 😀 Tyvärr känner jag ingen annan som ko

Här går det ganska bra, blev förkyld men har börjat komma igång igen. Började lugnt med promenader och ska börja springa igen denna vecka, för nu har jag inte kännt av halsen på nån dag 😀 För mig blir detta andra gången som jag springer.

Gör Tjejklassikern och började med Tjejvasan. Jag var mest orolig för löpning då jag har gammal knäskada som spökar. Började i höstas med stavgång och körde löpskola som jag hittade här på Funbeat. Sedan blev det skidåkning men efter Tjejvasan har det bli

tja, det blir andra året med tjejmilen i år och i år satsar jag på att slå min tid från förra året:) Dock har inte träningen riktigt kommit igång än, men jag är inte så orolig:) har varit ute och sprungit några rundor i alla fal och det var inga problem.

Det ör ju en månad mellan Tjejmilen och LTL, så där hinner man hämta sig!
Jag är anmäld och klar för att springa i augusti igen - men ingen kvartett den här gången.

Ja då får vi se om vi kan "stråla samman" och säga hej i år igen. Jag missade dig förra året men träffade en del andra tjejer.

Hej! Jag ska också springa tjejmilen för första gången i år. Ska också göra tjejklassikern. Började med tjejvasan. Tänkte ta vårruset och tjejmilen som träning 🙂 Funderar även på Stockholm Halvmarathon. Jag vill göra så mycket 🙂 Nästa år vill jag spring

Ja visst finns det så mycket man vill göra! Jag är nyinflyttad till Stockholmsområdet och tyckte först att det var så lite lopp här uppe (bodde i skåne tidigare och där kryllar det av stora och små lokala lopp), men nu börjar alla loppen här i Stockholm s

12