Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 20:05Har precis kommit igång med löpträningen för tjejmilen. En fråga till någon mer erfaren - Är det realistiskt att försöka klara milen på en timme när man är "nybörjare" som jag?
Började jogga förra sommaren och sprang då ca 5-6 km varannan dag. Under vinte
Har precis kommit igång med löpträningen för tjejmilen. En fråga till någon mer erfaren - Är det realistiskt att försöka klara milen på en timme när man är "nybörjare" som jag?
Började jogga förra sommaren och sprang då ca 5-6 km varannan dag. Under vinte
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 20:14Annelie, svårt att säga...
"OBS! Den här personen har valt att inte visa sin träning för andra."
😉
Annelie, svårt att säga...
"OBS! Den här personen har valt att inte visa sin träning för andra."
😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 20:19Håller med Peter, svårt att säga om det är realistiskt då man inte vet hur mycket och hur hårt du tränar nu ...
Annars är det väl bara att satsa på sub 60 och se vad resultatet blir!
Håller med Peter, svårt att säga om det är realistiskt då man inte vet hur mycket och hur hårt du tränar nu ...
Annars är det väl bara att satsa på sub 60 och se vad resultatet blir!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:58Jag sprang tjejmilen förra året efter ett längre uppehåll från löpningen pga dåligt knä. Jag började träna i april/maj, men sprang inte extremt mycket. Oftast 2-3 ggr i veckan och ca 5 km per tillfälle. Mitt mål var att springa under timmen och klarade 56
Jag sprang tjejmilen förra året efter ett längre uppehåll från löpningen pga dåligt knä. Jag började träna i april/maj, men sprang inte extremt mycket. Oftast 2-3 ggr i veckan och ca 5 km per tillfälle. Mitt mål var att springa under timmen och klarade 56
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 14:31mitt mål är att komma i mål på en bättre tid än premiärmilen.
som var bättre än TM förra året. som var först året jag någonsin sprang en mil.
eller mer än tvåhundra meter faktiskt...
mitt mål är att komma i mål på en bättre tid än premiärmilen.
som var bättre än TM förra året. som var först året jag någonsin sprang en mil.
eller mer än tvåhundra meter faktiskt...
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 14:40Vill ju utmana mig själv lite så, ja, jag siktar på en timme och hoppas på det bästa. 🙂 Är det någon som följt Szalkais träningsprogram på Marathon.se och vad har ni tyckt om det?
Vill ju utmana mig själv lite så, ja, jag siktar på en timme och hoppas på det bästa. 🙂 Är det någon som följt Szalkais träningsprogram på Marathon.se och vad har ni tyckt om det?