Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTjejmilen New York 2011
You need to log in to create posts and topics.

någon härinne som är anmält sig?

Hejsan
Ska inte springa tjejmilen i år men har sprungit förra året och en gång tidigare. Fantastisk upplevlese!/Therese

Hej!

Jag är anmäld till tjejmilen i New York! Ska åka ensam, men med Springtime Travel, så då är jag ju inte dirkekt ensam ändå 🙂

Ska bli så kul att springa där!

Men vad jag förstod är det ingen tidtagning.. Är det någon som vet om det är så?

Hej, Jag och en väninna ska springa tjejmilen New York, har anmält oss men inte via Spring Travel. Tyckte jag läste att det var tidtagning? Fast tar med mig min Garmin 305 för säkerhets skull. Vi siktar på milen under 45...några tips på hur jag ska lyckas

Förresten, Therese, hur var rundan? Platt? Några tips till oss? Vill helst inte trängas den första km utan börja springa diretk...hur fungerar starten? man fick fylla i hur snabbt man springer ungefär, påverkar det vår startplats?

Tacksam för alla tips!

Jag och mina två systrar är också anmälda. Vi åker 10 juni. Vår första tävling! Har för mig att jag läste på hemsidan att det är tidtagning?

Vad kul, har ni anmält er själva eller springer ni med Springtime också? Vad fyllde ni i för tid på min/miles? påverkar det startplatsen tror ni?

Har ni sprungit förrut?

Hej alla
Åker ensam men med samma bolag som Anna
Ligger hopplöst efter med träningen så nu ska jag ta krafttag.
Hur går det för er?

Helene: Kul, då ses vi nog! Nu närmar det sig 🙂 Vilken stad åker du från? Jag åker från Gbg.

Träningen går sådär, har mest tränat inför lite längre distanser det senaste.. Hoppas ändå att jag kan göra en hyfsad tid i NY...

Vad siktar ni på för tid?

Anna, jag åker från Göteborg!
Den 6e, när åker du?
hur går träningen, vilken tid hoppas du på? Jag är hopplöst otränat just nu och sfunderar på hur jag ska lägga upp den sista månaden. tips?