Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 10:42Hej! Jag har också anmält mig till new york mini den 11/6 🙂 Någon som vet när kartan och banans utseende kommer upp på hemsidan? Jag har bokat startplats, hotell & flyg själv via nätet 🙂 /Madeleine
Hej! Jag har också anmält mig till new york mini den 11/6 🙂 Någon som vet när kartan och banans utseende kommer upp på hemsidan? Jag har bokat startplats, hotell & flyg själv via nätet 🙂 /Madeleine
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 10:58Helene: Jag åker också den 6:e 🙂
Jag siktar på att göra en tid runt 47 minuter hoppas jag. Eftersom jag tränat mer för längre distanser tänkte jag först att mitt mål borde ligga runt 48-49 kanske, men så sprang jag vårruset häromdagen som ju är 5 km oc
Helene: Jag åker också den 6:e 🙂
Jag siktar på att göra en tid runt 47 minuter hoppas jag. Eftersom jag tränat mer för längre distanser tänkte jag först att mitt mål borde ligga runt 48-49 kanske, men så sprang jag vårruset häromdagen som ju är 5 km oc
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 11:05Hej!
Ni får gärna skriva en liten recension sen efter hur det var, är lite sugen på att göra detsamma, fast nästa år 😀
Springtimetravel, anordnar dem bra resa över dit mm?Stort Lycka till!!
Victoria
Hej!
Ni får gärna skriva en liten recension sen efter hur det var, är lite sugen på att göra detsamma, fast nästa år 😀
Springtimetravel, anordnar dem bra resa över dit mm?
Stort Lycka till!!
Victoria
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 11:06Madeleine: Har inte någon koll alls på det, har inte ens varit ute på hemsidan, men det borde ju komma snart för det är ju inte så långt kvar... 🙂 Men om jag förstått det rätt är banan flack och går mestadels på asfalt...?
Madeleine: Har inte någon koll alls på det, har inte ens varit ute på hemsidan, men det borde ju komma snart för det är ju inte så långt kvar... 🙂 Men om jag förstått det rätt är banan flack och går mestadels på asfalt...?
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 17:36Skulle springa milen idag men har bättring i knät helt plötsligt. Ont när jag går men inte är jagspringer, så jag får nog lugna mig lite..
Anna, vad kul då ses vi på flygplatsen.
Jag anmälde mig på tid 50 min, enl det program jag har kört, men räknar inte
Skulle springa milen idag men har bättring i knät helt plötsligt. Ont när jag går men inte är jagspringer, så jag får nog lugna mig lite..
Anna, vad kul då ses vi på flygplatsen.
Jag anmälde mig på tid 50 min, enl det program jag har kört, men räknar inte
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 00:34Vi anmälde oss själva och bokade flyg! Kommer inte ihåg vad jag skrev för tid som vi springer på, men det borde ju vara relaterat till vilken startgrupp man får?
Är det nån som vet hur man gör med saker man har med sig till start som man inte vill ha med
Vi anmälde oss själva och bokade flyg! Kommer inte ihåg vad jag skrev för tid som vi springer på, men det borde ju vara relaterat till vilken startgrupp man får?
Är det nån som vet hur man gör med saker man har med sig till start som man inte vill ha med
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 10:15Hej igen! Jag förväntar mig också ganska platt underlag & asfalt på banan. På http://www.nyrr.org/races/2011/mini/raceinfo.asp hittar ni mer information ang. väskinlämning & tidtagning 🙂 Ser framemot ett roligt lopp med musik & pushande publik!
Hej igen! Jag förväntar mig också ganska platt underlag & asfalt på banan. På http://www.nyrr.org/races/2011/mini/raceinfo.asp hittar ni mer information ang. väskinlämning & tidtagning 🙂 Ser framemot ett roligt lopp med musik & pushande publik!
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 15:43det kommer väl vara så varmt att man inte behöver ha med extra kläder. kanske man ska köpa en midjeväska ( en så osynlig som möjligt) att ha hotellnyckel och kanske kamera i?
det kommer väl vara så varmt att man inte behöver ha med extra kläder. kanske man ska köpa en midjeväska ( en så osynlig som möjligt) att ha hotellnyckel och kanske kamera i?
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 20:01ska bli såå kul!
ska bli såå kul!
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 18:17Ja verkligen!! ...men jag är lite ororlig för det där askmolnet.... Det vore ju vansinningt om det skulle komma ivägen, det får bara inte hända!
Ni som åker med Springtime: Har ni fått skorna? I så fall, hur känns dom? Ska testa dem för första gången id
Ja verkligen!! ...men jag är lite ororlig för det där askmolnet.... Det vore ju vansinningt om det skulle komma ivägen, det får bara inte hända!
Ni som åker med Springtime: Har ni fått skorna? I så fall, hur känns dom? Ska testa dem för första gången id