Quote from Guest on 28 June 2011, 21:26Tänkte cykla tjejvättern nästa år och har som mål att komma under tre timmar. Planerar även att cykla halvvättern dagen efter och satsar då på sub 4:30.
Detta blir tufft ensam så letar just nu efter några att cykla med! Hör av er om ni har samma mål så
Tänkte cykla tjejvättern nästa år och har som mål att komma under tre timmar. Planerar även att cykla halvvättern dagen efter och satsar då på sub 4:30.
Detta blir tufft ensam så letar just nu efter några att cykla med! Hör av er om ni har samma mål så
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 21:36Kul initiativ, jag cyklade på 3:19 i år så jag får hårdträna till nästa år och se om jag har rätta formen för att anta ditt erbjudande när det börjar bli dax... =)
Kul initiativ, jag cyklade på 3:19 i år så jag får hårdträna till nästa år och se om jag har rätta formen för att anta ditt erbjudande när det börjar bli dax... =)
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 13:063.19 är en jättebra tid =) Är övertygad om att du fixar sub 3 om vi är en grupp på 4-5 tjejer som jobbar ihop!
3.19 är en jättebra tid =) Är övertygad om att du fixar sub 3 om vi är en grupp på 4-5 tjejer som jobbar ihop!
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 23:40Jag har tänkt försöka mig på sub3 nästa år, så jag hänger gärna på, om det går att få till det så att man hamnar i samma startgrupp.
Jag har tänkt försöka mig på sub3 nästa år, så jag hänger gärna på, om det går att få till det så att man hamnar i samma startgrupp.
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 12:11Vad roligt att jag redan har fått så många svar =) Vi kan ju se vilka som är intresserade när anmälan öppnar och se till att vi kommer med i samma startgrupp! Cyklade du i år förresten Mikaela?
Vad roligt att jag redan har fått så många svar =) Vi kan ju se vilka som är intresserade när anmälan öppnar och se till att vi kommer med i samma startgrupp! Cyklade du i år förresten Mikaela?
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 13:01Nej jag fick barn för 6 veckor sen, så jag har precis börjat komma igång lite smått med cyklingen igen. Senast jag körde Tjejvättern var 2009, jag startade för sent så jag fick ingen bra klunga att cykla med, utan cyklade ca 9 av 10 mil själv o kom in på
Nej jag fick barn för 6 veckor sen, så jag har precis börjat komma igång lite smått med cyklingen igen. Senast jag körde Tjejvättern var 2009, jag startade för sent så jag fick ingen bra klunga att cykla med, utan cyklade ca 9 av 10 mil själv o kom in på
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 14:23Kalle borde hjälpa till.
Kalle borde hjälpa till.
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 14:26Det låter sjukt roligt i alla fall... Vet inte om jag platsar, cyklade för första gången på lånad cykel med mycket lite cykelträning på 3.59 i år. Vill givetvis gå bättre nästa år, och cyklar förmodligen även halvvättern dagen efter...
Det låter sjukt roligt i alla fall... Vet inte om jag platsar, cyklade för första gången på lånad cykel med mycket lite cykelträning på 3.59 i år. Vill givetvis gå bättre nästa år, och cyklar förmodligen även halvvättern dagen efter...
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 14:45Emelie: om du körde på lånad cykel (var det racer eller annan?) och med lite cykelträning så borde det ju inte vara nå större bekymmer, och man kan ju alltid starta tillsammans, orkar man inte hänga med så är det ju bara att släppa och köra med några andr
Emelie: om du körde på lånad cykel (var det racer eller annan?) och med lite cykelträning så borde det ju inte vara nå större bekymmer, och man kan ju alltid starta tillsammans, orkar man inte hänga med så är det ju bara att släppa och köra med några andr
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 14:50Körde på lånad cyclocross med racerslicks... Har tänkt mig cykelträna betydligt mera framöver, vill köra triathlon. Och egen hoj är på g!
Jäpp, det är jag! Så sakteliga på väg tillbaka till tävlingsbanorna efter ett rätt långt uppehåll 🙂
Körde på lånad cyclocross med racerslicks... Har tänkt mig cykelträna betydligt mera framöver, vill köra triathlon. Och egen hoj är på g!
Jäpp, det är jag! Så sakteliga på väg tillbaka till tävlingsbanorna efter ett rätt långt uppehåll 🙂