Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTjejvättern sub 3
You need to log in to create posts and topics.

Mikaela: Jag bor strax väster om Borås så det är inte så långt från Vårgårda :). Du missar väl inte Viaredssjön runt den 28 augusti 😉 och självklart inte ni andra heller 😉 http://www.viaredssjonrunt.se/
Tycker absolut att vi kan få ihop något träningspa

Jag tycker att det låter intressant att vara med i en sub 3-grupp. Cyklade själv på 3.30 i år, halva sträckan helt själv och halva sträckan tillsammans med en tjej som jag körde ikapp. Jag började cykla landsväg i våras, så jag tror att det finns lite för

Eva, jag kommer från Borås och har bott här i Gbg ett par år nu 🙂
Viaredssjön runt, är inte det bara grus vägar runt? Annars låter det onekligen intressant. Förresten runt Borås finns ju grymma cykelvägar. Tar gärna med cykeln dit eller till Vårgårda me

Jag bor i Örebro-trakten.

Vad kul att det vi verkar vara några stycken som bor inom rimligt avstånd från varandra så att vi kanske kan få ihop nåt eller några pass tillsammans.

Eva: För min del blir nog det loppet lite för nära inpå, jag har planer på att cykla Mjörnrundan i sept

Mjörn Runt haha den ska vi cykla med Jobbet. Håller på att dra ihop ett gäng, det ska bli jättekul. Vi ses säkert där 🙂

Marie: Det är inga grusvägar när det gäller loppet Viaredssjön runt :). Bansträckningen är Sandared - Viared - Seglora - Hyssna - Grönkullen - Bollebygd - Töllsjö - Bredared - Sandhult - Sandared. Det är en ganska backig bana, men det är svårt att undvika

Anmälningarna börjar den 1e September.

Ja det är ju Velofondo i Vårgårda under världscuphelgen med 60 resp 140 km, och sen motionsloppet på världscupbanan.

Det bästa är ju om vi kan komma överens, i god tid, om vilken startgrupp vi ska försöka hamna i nu när man kan välja själv, så att alla ä

Jag tycker som du Mikaela, det är bra om vi kommer överens om en gemensam starttid :). Jag har lite dålig koll på vad som är en bra starttid när det gäller tjejvättern, men någon annan kanske har bättre koll ? 🙂