Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 08:16Vad gäller starttider på TV så är det ju tidigare desto bättre. På morgonen är det mindre vind och det kanske inte har startat att regna än om det är regn i luften. Framåt på dagen så är det lite blåsigare, av naturliga skäl.
Vi kan kontakta Vätternrund
Vad gäller starttider på TV så är det ju tidigare desto bättre. På morgonen är det mindre vind och det kanske inte har startat att regna än om det är regn i luften. Framåt på dagen så är det lite blåsigare, av naturliga skäl.
Vi kan kontakta Vätternrund
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 22:47Oj vad roligt att jag har fått så många svar 😀 Låter som att vi definitivt kan få ihop nånting! Bor själv i Skottland för tillfället så är liiite långt att åka för att träna ihop...men jag är alltid hemma i Sverige några vändor under våren så det vore br
Oj vad roligt att jag har fått så många svar 😀 Låter som att vi definitivt kan få ihop nånting! Bor själv i Skottland för tillfället så är liiite långt att åka för att träna ihop...men jag är alltid hemma i Sverige några vändor under våren så det vore br
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 11:08Det är ju fördelaktigt att starta 8 eller 8.02 eller liknande så att vi slipper cykla om andra.
Det är ju fördelaktigt att starta 8 eller 8.02 eller liknande så att vi slipper cykla om andra.
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 11:14Startar man tidigt slipper man kö i Ombergbacken där man riskerar att bli stående i värsta fall.
Startar man tidigt slipper man kö i Ombergbacken där man riskerar att bli stående i värsta fall.
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 12:58Okej, det varkar som om de flesta verkar vara med på en tidig start.
Jag kontaktar Vätternrundan för att se hur de ställer sig till en SUB3 grupp på Tjejvättern. Jag återkommer så snart jag fått besked 😉
Okej, det varkar som om de flesta verkar vara med på en tidig start.
Jag kontaktar Vätternrundan för att se hur de ställer sig till en SUB3 grupp på Tjejvättern. Jag återkommer så snart jag fått besked 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 15:39VIKTIG INFORMATION GÄLLANDE SUB3...
Jag har idag fått svar ifrån Vätternrunt organsationen och det är glädjande besked 😀
Vi kan få till en grupp som är förboka för SUB3, de vill att vi är minst 15st tjejer (vilket går att tumma lite på..) De vill ha en
VIKTIG INFORMATION GÄLLANDE SUB3...
Jag har idag fått svar ifrån Vätternrunt organsationen och det är glädjande besked 😀
Vi kan få till en grupp som är förboka för SUB3, de vill att vi är minst 15st tjejer (vilket går att tumma lite på..) De vill ha en
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 20:22Jag är intresserad bor i Jönköping.
Jag är intresserad bor i Jönköping.
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 08:57Jag vill vara med och satsa på en SUB 3.
Bor dock i världens ände, Strömstad.
Jag vill vara med och satsa på en SUB 3.
Bor dock i världens ände, Strömstad.
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 10:23jag är ju bra sugen 🙂
jag är ju bra sugen 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 11:10En lista kanske så blir det lättare att se hur många vi blir. Så bara att kopiera och fylla på 🙂
Mikaela, Vårgårda
En lista kanske så blir det lättare att se hur många vi blir. Så bara att kopiera och fylla på 🙂
Mikaela, Vårgårda