Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 11:32Anette H, det står inte vart du bor. Är du snäll och kopierar texten med alla namn och lägger till dig med ort.
Va kul Gabriella detta ska bli. Jag tror nog att vi når 15st och då är det dags att maila Vätternrundan kansliet 😉
Anette H, det står inte vart du bor. Är du snäll och kopierar texten med alla namn och lägger till dig med ort.
Va kul Gabriella detta ska bli. Jag tror nog att vi når 15st och då är det dags att maila Vätternrundan kansliet 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 01:50Ja, ser verkligen fram emot detta 😀 Marie, kan du skriva ner min kompis Carina Laven på listan? Hon är också från åmål. Tack!
Ja, ser verkligen fram emot detta 😀 Marie, kan du skriva ner min kompis Carina Laven på listan? Hon är också från åmål. Tack!
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 00:26Här kommer listan som ni kan skriva upp er på gällande SUB3
Marie Johansson, Göteborg
Eva Englund, Borås
Charlotta Strengberg, Jönköping
Mikaela Wickström, Vårgårda
Åsa Brinkenberg, Strömstad
Helen Sjelvgren, Karlskrona
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Lav
Här kommer listan som ni kan skriva upp er på gällande SUB3
Marie Johansson, Göteborg
Eva Englund, Borås
Charlotta Strengberg, Jönköping
Mikaela Wickström, Vårgårda
Åsa Brinkenberg, Strömstad
Helen Sjelvgren, Karlskrona
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Lav
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 22:54Puffar lite på tråden ... Någon mer som är intresserad 🙂
Puffar lite på tråden ... Någon mer som är intresserad 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 08:34Jag gör ett upprop på Friskis. Hoppas att jag kan få någon som kan vara intresserad !
Jag gör ett upprop på Friskis. Hoppas att jag kan få någon som kan vara intresserad !
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 13:03Finns det ingen annan i uppsala/stockholm trakterna som ska cykla halvvättern? 🙂
Finns det ingen annan i uppsala/stockholm trakterna som ska cykla halvvättern? 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 15:36Jag tänkte cykla halvvättern och gå under de 7 tim jag gjorde i år 🙂
Kommer att bo i skarpnäck, söder om Stockholm, from sept.
Jag tänkte cykla halvvättern och gå under de 7 tim jag gjorde i år 🙂
Kommer att bo i skarpnäck, söder om Stockholm, from sept.
Quote from j sollerman on 21 July 2011, 18:33Halva bör nog avverkas på 4.30 snarare än 7 för att klara tjejvättern på 2.59.
Halva bör nog avverkas på 4.30 snarare än 7 för att klara tjejvättern på 2.59.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 20:57Jobbar på det Kalle 🙂
Tänker inte vara med i denna satsning nästa år, men sen kanske.
Jobbar på det Kalle 🙂
Tänker inte vara med i denna satsning nästa år, men sen kanske.
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 11:57Jag hänger gärna på.
Therese Sundh, Örebro
Jag hänger gärna på.
Therese Sundh, Örebro