Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTjejvättern sub 3
You need to log in to create posts and topics.

Här kommer listan som ni kan skriva upp er på gällande SUB3

Marie Johansson, Göteborg
Eva Englund, Borås
Charlotta Strengberg, Jönköping
Mikaela Wickström, Vårgårda
Åsa Brinkenberg, Strömstad
Helen Sjelvgren, Karlskrona
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Lav

Min tjej kan säkert haka på, hon körde solo på 3:45 i år. Hennes första år. Måste lära sig köra grupp o våga lite mer men kapaciteten finns där... ska tjata lite mer så skriver hon säkert upp sig.

Andrew, låter toppen. Det är ju klungan som kan få upp farten 😉
Så tillsammans fixar vi det lätt

Hej, har inte läst i tråden på ett tag. Vad kul att vi börjar bli så många!! Skriver genast upp mig på listan 🙂

Therese - kul med nån som bor nära mig, då är det ju lite lättare att få till några träningspass ihop 🙂

Eva Eng

Hej!

Jag tycker detta låter kul, å vill gärna hänga på :-).

Eva Englund, Borås
Gabriella Nordin, Åmål
Carina La

Skulle vilja få ett hum om vad det är för filosofi. Hur viktigt är det att hålla ihop gruppen jämfört att köra sub3? Det är ganska stor skillnad mellan att cykla på 3.30 och 3.00. Tror nog att man behöver fixa rundan på närmare 3.15 själv för att kunna hå

Eva Englund, Borås
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling, Älvsjö
Therese Sundh, Örebro
Sandra A

Jag tycker att det är viktigare att vi klarar vårt mål, än att vi håller ihop gruppen så att istället alla kommer in på över 3 h, det är ju ändå sub3 som är målet. Men det betyder inte att vi inte ska samarbeta för att hjälpas åt så att så många som möjli

Hallojsan, i värmen (..iallafall i Göteborg, phew va varmt här är, klagar dock inte (H) )

Vi är 13 nu och min kontakt på Vätternrundan sa 15 men kanske kunde tänka sig några färre. Nu är det semester så jag misstänker att fler kommer ansluta sig under hö

Jag är som sagt sjukt sugen. Men jag har aldrig cyklat klunga, så om jag ska hänga på det här hänger nog en del på om vi tänker oss att träffas innan, diskutera träning etc. Cyklade som sagt på 3.59 med minimal träning och stopp i samtliga depåer och ett