Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 22:06Bra Marie att du tar på dig "kontaktpersonsuppdraget". skulle vara kul om vi kan träffas någon gång innan (träningsläger). Jag föreslår en träff för de som vill i Motalatrakten i början av maj.
Bra Marie att du tar på dig "kontaktpersonsuppdraget". skulle vara kul om vi kan träffas någon gång innan (träningsläger). Jag föreslår en träff för de som vill i Motalatrakten i början av maj.
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 22:19Hej!
Vilket bra initiativ:) Vi i Fredrikshof Cykelklubb i stockholm har alltid en frän tjejgrupp som gärna vill köra SUB 3 + andra fartgrupper såklart vi har alltid 30 förbokade platser med start 8.02 så ni som bor i sockholstrakten och vill ha en klubbt
Hej!
Vilket bra initiativ:) Vi i Fredrikshof Cykelklubb i stockholm har alltid en frän tjejgrupp som gärna vill köra SUB 3 + andra fartgrupper såklart vi har alltid 30 förbokade platser med start 8.02 så ni som bor i sockholstrakten och vill ha en klubbt
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 22:36Marie Johansson, Göteborg
Eva Englund, Borås
Charlotta Strengberg, Jönköping
Mikaela Wickström, Vårgårda
Åsa Brinkenberg, Strömstad
Helen Sjelvgren, Karlskrona
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling, Älvsjö
Therese Sundh, Örebro
Sandra A
Marie Johansson, Göteborg
Eva Englund, Borås
Åsa Brinkenberg, Strömstad
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling, Älvsjö
Therese Sundh, Örebro
Sandra A
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 10:33Hej Alla
jag har skickat in anmälan till VR och väntar på svar även om Anette kom med erbjudande från Cykelklubb i Stockholm. Vi bor ju inte alla i Stockholm.
Så fort jag får svar från VR så hör jag av mig 😉
Cykla fint
Hej Alla
jag har skickat in anmälan till VR och väntar på svar även om Anette kom med erbjudande från Cykelklubb i Stockholm. Vi bor ju inte alla i Stockholm.
Så fort jag får svar från VR så hör jag av mig 😉
Cykla fint
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 15:48Ett förslag till samträning: High Chaparral strax utanför Värnamo
http://www.highchaparral.se/sv/event/cycle-camp/
Var där i våras och det var jätte bra vi kan säkert få hjälp med tips och träning av klunga.
Ett förslag till samträning: High Chaparral strax utanför Värnamo
http://www.highchaparral.se/sv/event/cycle-camp/
Var där i våras och det var jätte bra vi kan säkert få hjälp med tips och träning av klunga.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:22Hej alla!
Jag är hemskt ledsen för att detta kommer lite sent men jag känner att jag vill hoppa av SUB 3 satsningen på Tjejvättern. Dels för att jag inte tror att jag kommer kunna hänga med i tempot då jag är alldeles för ny vad gäller cykling och dels
Hej alla!
Jag är hemskt ledsen för att detta kommer lite sent men jag känner att jag vill hoppa av SUB 3 satsningen på Tjejvättern. Dels för att jag inte tror att jag kommer kunna hänga med i tempot då jag är alldeles för ny vad gäller cykling och dels
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:55Ingen fara Åsa, om du känner att formen finns till våren kan du höra av dig igen (H)
Ingen fara Åsa, om du känner att formen finns till våren kan du höra av dig igen (H)
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 21:26Lägger till Henriette, ytterligare en tuff tjej som antar utmaningen 😉
Eva Englund, Borås
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena B
Lägger till Henriette, ytterligare en tuff tjej som antar utmaningen 😉
Eva Englund, Borås
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena B
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:37Här kommer ytterligare en tuff tjej, Carolina, som antar utmaningen.
Marie, nu är vi snart 20, du är både optimist och realist visar det sig 😉Marie Johansson, Göteborg
Eva Englund, Borås
Hel
Här kommer ytterligare en tuff tjej, Carolina, som antar utmaningen.
Marie, nu är vi snart 20, du är både optimist och realist visar det sig 😉
Eva Englund, Borås
Hel
Quote from Lena O on 16 August 2011, 15:13se till att ni ha en klar och tydlig strategi för loppet.
Det vore även inte så dumt med att åka några lopp ihop.
Om detta stämma http://users.student.lth.se/c03cho/
har ni en inte omöjligt men tuff uppgift framför er.
Årets Tjejvättern gav endast 3st s
se till att ni ha en klar och tydlig strategi för loppet.
Det vore även inte så dumt med att åka några lopp ihop.
Om detta stämma http://users.student.lth.se/c03cho/
har ni en inte omöjligt men tuff uppgift framför er.
Årets Tjejvättern gav endast 3st s