Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 16:27För er som inte har landat på vår Facebook sida, säg till så kan ni vara med i det forumet för diskussioner.
För er som inte har landat på vår Facebook sida, säg till så kan ni vara med i det forumet för diskussioner.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 17:07Kanonbra Marie, då är vi på gång :). Charlotta, det är klart att det blir av nu, och bra initiativ med kläderna 🙂
Kanonbra Marie, då är vi på gång :). Charlotta, det är klart att det blir av nu, och bra initiativ med kläderna 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 21:26Undrar lite över starttiden.. vore det inte skönare och kanske liite varmare om man försöker få en så sen starttid som möjligt eller är det en förmån på nåt vis och starta tidigt? Sen är det ju så att vissa har ganska långt att åka, startar man vid 8.00 s
Undrar lite över starttiden.. vore det inte skönare och kanske liite varmare om man försöker få en så sen starttid som möjligt eller är det en förmån på nåt vis och starta tidigt? Sen är det ju så att vissa har ganska långt att åka, startar man vid 8.00 s
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 21:26Undrar lite över starttiden.. vore det inte skönare och kanske liite varmare om man försöker få en så sen starttid som möjligt eller är det en förmån på nåt vis och starta tidigt? Sen är det ju så att vissa har ganska långt att åka, startar man vid 8.00 s
Undrar lite över starttiden.. vore det inte skönare och kanske liite varmare om man försöker få en så sen starttid som möjligt eller är det en förmån på nåt vis och starta tidigt? Sen är det ju så att vissa har ganska långt att åka, startar man vid 8.00 s
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 21:31Råkade lägga in tre likadana inlägg...förlåt..:´(
Råkade lägga in tre likadana inlägg...förlåt..:´(
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 21:38Hej igen
Tjatmajan här..
Undrar om det är någon av er som har cyklat förut som har någon vettig karta och kanske kan maila denna till mej. Min särbo funderade på att ev. till helgen ta en mc-runda till helgen för att reka banan åt mej, kolla höjdmetrar os
Hej igen
Tjatmajan här..
Undrar om det är någon av er som har cyklat förut som har någon vettig karta och kanske kan maila denna till mej. Min särbo funderade på att ev. till helgen ta en mc-runda till helgen för att reka banan åt mej, kolla höjdmetrar os
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 22:01Hej Carina,
Jag ska försöka svara så gott jag kan.
Anledningen till tidig start är att om det är dåligt väder på ingång så kommer det oftast inte så tidigt på morgonen samt att det blåser säkert mindre.
Anledning nummer två är att om vi startar tidigt
Hej Carina,
Jag ska försöka svara så gott jag kan.
Anledningen till tidig start är att om det är dåligt väder på ingång så kommer det oftast inte så tidigt på morgonen samt att det blåser säkert mindre.
Anledning nummer två är att om vi startar tidigt
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 05:56Carina, kolla i våran facebook grupp, jag tror att Charlotta har lagt in bansträckning och höjdprofil över TV där 🙂
Carina, kolla i våran facebook grupp, jag tror att Charlotta har lagt in bansträckning och höjdprofil över TV där 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 12:39På onsdag så meddelar jag antal och önskad starttid gällande vår Sub 3.
Har ni några synpunkter på starttid? Annars ber jag att få tidigast möjliga för att slippa farliga omkörningar och dåligt väder ?!
På onsdag så meddelar jag antal och önskad starttid gällande vår Sub 3.
Har ni några synpunkter på starttid? Annars ber jag att få tidigast möjliga för att slippa farliga omkörningar och dåligt väder ?!