Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTjejvättern sub 3
You need to log in to create posts and topics.

Jag rörde mig betydligt längre ner i resultatlistan men jag tycker det är superhärligt att ni vågar testa detta. Lycka till!

Det är klart att det är en tuff uppgift, men att hålla 34km/h i 10 mil om vi är en grupp som samarbetar bra ska inte vara alltför svårt. Självklart gäller det ju att man kommer vältränad och har rutin i att cykla i klunga och hålla ett högt tempo. Att det

Det var väl bara Åsa o Pia som satsade.

Hej. Nu är jag också med här.. Va kul med Tjejvättern nästa år..:D

Tänkte att det snart är 31/8. Då skulle man betala senast va??
Carina

Carina, det stämmer och jag har mailat och ringt expeditionen och fått till svar att återkomma på måndag för då är vår kontakt person på plats. Jag ringer imorgon igen 😉 .. ända tills jag får tag på någon

Jag har nu fått svar från Carola som fortfarande är på semester (H) ... men hon har reserverat 20st platser och kommer i dagarna att kontakta den person som är kontaktperson för alla grupper som är anmälda. Vi är anmälda som snabbgrupp och kommer få medd

Listan ...

Marie Johansson, Göteborg
Eva Englund, Borås
Charlotta Strengberg, Jönköping
Mikaela Wickström, Vårgårda
Helen Sjelvgren, Karlskrona
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling, Älvsjö
Therese Sundh, Örebro
Sandra Almer, Nora
Mar

OJ nu blev jag lite nervös, det blev ju på riktigt !

Men oj vilken utmaning får nog bosätta mig vid Omberg backen under hösten, våren.
Jag kollar lite informellt med kläder för visst vore det kul men en gemensam dräkt ??

Ketchup effekten haha 😀 här kommer senaste infon. Jag har reserverat 20st platser hittills, känner ni att det är för lite så säg till. De platser utöver 15st som vi inte nyttjar kommer att släppas till allmänheten. Se nedan för information.

Nedan info