Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 05:57Hej! Är ny här, och detta låter ju jättekul! Är det försent att hoppa på satsningen?
Hej! Är ny här, och detta låter ju jättekul! Är det försent att hoppa på satsningen?
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 07:47God morgon
Tack för svaren.. Kommer säkert fler frågor. Såg också på FB kartan och höjdkurva.
Ha en bra helg
Mvh Carina
God morgon
Tack för svaren.. Kommer säkert fler frågor. Såg också på FB kartan och höjdkurva.
Ha en bra helg
Mvh Carina
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 13:14Hej Karin
nej det är inte försent, lägg till dig längst ner på listan 😉
Vi finns även på FaceBook där vi diskuterar olika frågor. Sök oss på SUB3 och sök access så ordnar vi med tillhörighet
😉
Hej Karin
nej det är inte försent, lägg till dig längst ner på listan 😉
Vi finns även på FaceBook där vi diskuterar olika frågor. Sök oss på SUB3 och sök access så ordnar vi med tillhörighet
😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 13:15Listan ...
Marie Johansson, Göteborg
Eva Englund, Borås
Charlotta Strengberg, Jönköping
Mikaela Wickström, Vårgårda
Helen Sjelvgren, Karlskrona
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling, Älvsjö
Therese Sundh, Örebro
Sandra Almer, Nora
Mar
Listan ...
Eva Englund, Borås
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling, Älvsjö
Therese Sundh, Örebro
Sandra Almer, Nora
Mar
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 13:18ANMÄLAN
OBS!!
Är ni bussiga och klickar på länken och fyller i era uppgifter så är det lättare för mig att skicka in anmälan till VR. Ni kommer sedan att få ett mail där ni själva går in och betalar er anmälningsavgift. Jag kan tyvärr i nuläget inte säga
ANMÄLAN
OBS!!
Är ni bussiga och klickar på länken och fyller i era uppgifter så är det lättare för mig att skicka in anmälan till VR. Ni kommer sedan att få ett mail där ni själva går in och betalar er anmälningsavgift. Jag kan tyvärr i nuläget inte säga
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 14:20Marie Johansson, Göteborg
Eva Englund, Borås
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling, Älvsjö
Therese Sundh, Örebro
Sandra Almer, Nora
Marie-Louise Ap
Eva Englund, Borås
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling, Älvsjö
Therese Sundh, Örebro
Sandra Almer, Nora
Marie-Louise Ap
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 14:23Det kan vara fel på min dator, men jag lyckas inte komma till rätt ställe till anmälan. När jag klickar på länken står det:
Det gick inte att hitta kalkylarket på den här webbadressen. Kontrollera att webbadressen stämmer och att kalkylarket inte har tag
Det kan vara fel på min dator, men jag lyckas inte komma till rätt ställe till anmälan. När jag klickar på länken står det:
Det gick inte att hitta kalkylarket på den här webbadressen. Kontrollera att webbadressen stämmer och att kalkylarket inte har tag
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 15:52Jag har samma problem... kommer inte åt excelarket 🙁
Jag har samma problem... kommer inte åt excelarket 🙁
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 16:13Prova gärna länken igen...det kan gå fredagstroll i det 😉
Prova gärna länken igen...det kan gå fredagstroll i det 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 16:43Nu funkar det 🙂
Hur hittar man er på Faceook?
Nu funkar det 🙂
Hur hittar man er på Faceook?