Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 18:58Går det att lägga till Gunnel på listan?
Marie Johansson, Göteborg
Eva Englund, Borås
Charlotta Strengberg, Jönköping
Mikaela Wickström, Vårgårda
Helen Sjelvgren, Karlskrona
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling, Älvsjö
Therese Sundh, Ö
Går det att lägga till Gunnel på listan?
Eva Englund, Borås
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling, Älvsjö
Therese Sundh, Ö
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 21:23Carina, Klart att Gunnel ska va me 😉
Du kan använda tråden och fylla i för Gunnel det du vet så kan vi komplettera sedan.Facebook sidan är där vi håller till, för er som ännu inte hittat dit så avhandlar vi allehanda information där. Kolla gärna in
Carina, Klart att Gunnel ska va me 😉
Du kan använda tråden och fylla i för Gunnel det du vet så kan vi komplettera sedan.
Facebook sidan är där vi håller till, för er som ännu inte hittat dit så avhandlar vi allehanda information där. Kolla gärna in
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 22:08Jag tycker att det låter jättekul att satsa på SUB 3. Körde för första gången i somras själv hela vägen på 3:20 och det blev ju ganska tråkigt. Får jag plats?
Eva Englund, Borås
Mikaela Wickström,
Jag tycker att det låter jättekul att satsa på SUB 3. Körde för första gången i somras själv hela vägen på 3:20 och det blev ju ganska tråkigt. Får jag plats?
Eva Englund, Borås
Mikaela Wickström,
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 14:56ANMÄLAN ÄR INSKICKAD OCH JAG VÄNTAR PÅ SVAR FRÅN VR.
(H)
ANMÄLAN ÄR INSKICKAD OCH JAG VÄNTAR PÅ SVAR FRÅN VR.
(H)
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 13:05Marie Johansson, Göteborg
Eva Englund, Borås
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling, Älvsjö
Therese Sundh, Örebro
Sandra Almer, Nora
Marie-Louise Appe
Eva Englund, Borås
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling, Älvsjö
Therese Sundh, Örebro
Sandra Almer, Nora
Marie-Louise Appe
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 13:06Om det fortfarande går att lägga till sig, jag har fegat länge...
Eva Englund, Borås
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling
Om det fortfarande går att lägga till sig, jag har fegat länge...
Eva Englund, Borås
Gabriella Nordin, Åmål
Carina Laven, Åmål
Lena Björling
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 19:21Emelie,
Anmälan med namn har skickats in men det kan hända att det finns en plats kvar...vi postar detta under de närmsta dagarna. Det kommer även finnas möjlighet att vara med på träningsläger, träffar och cykelkläder som Aktiv Reserv. Så möjligheten a
Emelie,
Anmälan med namn har skickats in men det kan hända att det finns en plats kvar...vi postar detta under de närmsta dagarna. Det kommer även finnas möjlighet att vara med på träningsläger, träffar och cykelkläder som Aktiv Reserv. Så möjligheten a
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 09:19Dåså, besked ifrån TV. Vi har fått 30st platser reserverade till start 08.02 i startgrupp 2 😀
VI MÅSTE HA ETT NAMN !!
Just nu kallas vi Fun Beat ... det var VR som döpte oss för det var här vi träffades. Så förslag om ni vill byta namn.Vi är 22st som
Dåså, besked ifrån TV. Vi har fått 30st platser reserverade till start 08.02 i startgrupp 2 😀
VI MÅSTE HA ETT NAMN !!
Just nu kallas vi Fun Beat ... det var VR som döpte oss för det var här vi träffades. Så förslag om ni vill byta namn.
Vi är 22st som
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 09:21Funbeattanterna
Funbeattanterna
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 14:45Hellre Funbeatpantrarna 😉
Hellre Funbeatpantrarna 😉