Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTjejvättern sub 3
You need to log in to create posts and topics.

Hej Karin,
Va kul att du vill vara med. Jag ska kolla med Vätternexpeditionen om det finns möjlighet till tillökning i vår Sub3 grupp. Som du kanske har läst i tråden så har vi en fantastisk bra starttid 😉

Skicka gärna dina uppgifter till mig så mail ad

Vad kul! Min mailadress är karin.moscicki@me.com och jag bor i Ljungsbro (Linköping). Problemet är att jag redan har anmält mig, såg denna grupp lite sent. Förhoppningsvis går det att ordna ändå. Om inte annat får jag väl cykla ifatt er, min starttid är 8

Hej Karin,

Jag har fått svar av Carola på Vätternexpeditionen idag och tyvärr .... så är gruppen full. Så fort platserna släpptes i januari så gick våra först, detta pga en så bra start tid.

Det bästa du kan göra är att hålla dig a jour med vad som hä

Enklaste sättet att starta i deras grupp är väl att bara ställa sig i deras startgrupp. Dom brukar inte kolla så noga. Skulle dom komma på dig är de bara att spela dum 😉

annars är de ju bara att cykla in dom, är ni tre fyra stycken i din grupp kan ni

Så kan man väl inte göra?

Men var det inte någon som föll ifrån på grund av skada? Går kanske att ta hennes plats?

Jo Jenny, det stämmer Charlotta S är skadad, föreslog det bytet litet längre upp 😉

Ja, jösses.
Skulle ju vara bra att läsa hela inläggen och inte bara halva...
Nästa gång kanske 😉

Marie: Kan du maila mig telefonnumret så ska jag ringa och höra om jag kan ta Charlottas plats :).

Karin, det kan du men du behöver säkra det med C. först...sedan kan ni göra namnbyte mm ....