Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTjejvättern sub 3
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Jätteroligt att få vara med i den här gruppen :), jag bara undrar om mina anmälningsuppgifter är fullständiga, med mailadress bl.a då jag fick hjälp att lista mig av carina och hon saknade nog en del uppgifter, min mailadress är gunnel.granath@hotma

Gunnel, din email adress kom med korrekt 😉

Kan man kolla på nåt sätt om man är anmäld?? Jag vet ju att jag skickade via länken...Men blev osäker helt plötsligt...(#)

Och namn...
Kanske 30+ eller 35+ som Inte definierar ålder utan hastighet..
Idéen kommer från en grupp cylkister i Bengtsfors som kallar sej 40+..;)

Hej Carina

Du är med på listan och kommer få en länk skickad till dig för betalning när VR skickar en 😉

På vår Facebook sida avhandlar vi nu allehanda information bland annat namn och tillhörigheter. Kika gärna in där och ge din synpunkt. 😀

Jag har fyllt i intresseanmälansarket, men inte hört nåt. Betyder det att jag står på väntelistan? Testar att gå med i facebook-gruppen nu.

Hej!
Jag vill också gärna vara med!!!!
Min snitthastighet brukar ligga runt 30km/h och det här ser jag som en perfekt utmaning att hotta upp den.
Har fyllt i formuläret och väntar på vidare instruktioner.

...Puffar upp vår tråd ett snäpp eftersom vi har några platser kvar att fylla 😀

Hej!
Jag antar att det inte finns några platser kvar, men om det gör det så är jag gärna med :-). Jag cyklade min första TV förra året, då på en gammal cykel, dock racer, som inte gick att växla... Min tid blev 3.49, så med en bättre cykel (som jag nu har

Hej Karin ! Jag tror att det finns någon plats kvar. Kolla med Marie Johansson, hon har hand om anmälningen av gruppen. Jag har bekräftat din förfrågan till våran facebook grupp. Välkommen ! /Eva