Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 15:04En racer, tillräckligt med cykelmil och träna på att köra i klunga så ska det nog räcka långt 🙂
En racer, tillräckligt med cykelmil och träna på att köra i klunga så ska det nog räcka långt 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 15:15Racer på ingång och träning på g 🙂 Nån mer som funderar på att cykla båda?
Racer på ingång och träning på g 🙂 Nån mer som funderar på att cykla båda?
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 15:43Jag kommer definitivt att cykla TjejVättern och förmodligen i SUB3. Kommer även att träna och satsa på SUB9 i Vätternrundan 🙂
Ni som tänker satsa ¨på SUB3 i TV, det är inte så att ni bor i närheten av Gbg. Vore kul att träffas och cykla ihop. Ska man c
Jag kommer definitivt att cykla TjejVättern och förmodligen i SUB3. Kommer även att träna och satsa på SUB9 i Vätternrundan 🙂
Ni som tänker satsa ¨på SUB3 i TV, det är inte så att ni bor i närheten av Gbg. Vore kul att träffas och cykla ihop. Ska man c
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 16:36Har inte bestämt mig för om jag vill cykla TV igen. Tyckte bansträckningen var extremt tråkig, men det kan ju också ha att göra med att jag fick köra själv från Omberg. Lär ju bli sjukt kul om man blir ett gäng som siktar på SUB 3 däremot.
Har inte bestämt mig för om jag vill cykla TV igen. Tyckte bansträckningen var extremt tråkig, men det kan ju också ha att göra med att jag fick köra själv från Omberg. Lär ju bli sjukt kul om man blir ett gäng som siktar på SUB 3 däremot.
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 16:40Jag har planer på att cykla tjejvättern och/eller vätternrundan nästa år. I år blev det ingen av vätternrundorna, men jag tränar för fullt nu och det känns som ett utmanande mål med sub 3, jag hänger gärna med :).
Marie: Jag bor ca 5 mil från Gbg, har in
Jag har planer på att cykla tjejvättern och/eller vätternrundan nästa år. I år blev det ingen av vätternrundorna, men jag tränar för fullt nu och det känns som ett utmanande mål med sub 3, jag hänger gärna med :).
Marie: Jag bor ca 5 mil från Gbg, har in
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 21:21Jag bor i Vårgårda (7 mil från Gbg) så det hade ju varit kul om vi kunde få ihop nåt träningspass tillsammans till våren.
Jag bor i Vårgårda (7 mil från Gbg) så det hade ju varit kul om vi kunde få ihop nåt träningspass tillsammans till våren.
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 21:51Hej vad kul med fler med samma mål!! Jag körde ensam på 3.24 i år, tog det lite lugnt eftersom jag skulle köra både Halvvättern och VR oxå. Men nästa år tänkte jag sikta på SUB3, och det är ju betydligt enklare om man är några stycken 🙂 Tyvärr bor jag c
Hej vad kul med fler med samma mål!! Jag körde ensam på 3.24 i år, tog det lite lugnt eftersom jag skulle köra både Halvvättern och VR oxå. Men nästa år tänkte jag sikta på SUB3, och det är ju betydligt enklare om man är några stycken 🙂 Tyvärr bor jag c
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 22:0130 mil från Göteborg åt vilket håll? 🙂 Och i vilket fall som helst, det hade ju varit sjukt kul att jaga rätt på nåt vandrarhem eller nåt och ha cykelträff!
30 mil från Göteborg åt vilket håll? 🙂 Och i vilket fall som helst, det hade ju varit sjukt kul att jaga rätt på nåt vandrarhem eller nåt och ha cykelträff!
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 22:52🙂
Sub3 utmanare- kul och spännande!
Nu ska jag njuta ett helt år av att jag var en av tre som gjorde det i år.På återhörande!
🙂
Sub3 utmanare- kul och spännande!
Nu ska jag njuta ett helt år av att jag var en av tre som gjorde det i år.
På återhörande!
Quote from j sollerman on 5 July 2011, 07:06Kör man VR på sub9 blir sub3 en promenad i parken, om man har rätt sällskap. 34 i snitt och inget stopp. De är vad ni måste träna för. Lycka till 🙂
Kör man VR på sub9 blir sub3 en promenad i parken, om man har rätt sällskap. 34 i snitt och inget stopp. De är vad ni måste träna för. Lycka till 🙂