Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 07:31Sora är steget under tiagra, dom var tidigare 8-delade men är nu 9-delade och av klart lägre kvalitet. Rekomenderas ej!
Sora är steget under tiagra, dom var tidigare 8-delade men är nu 9-delade och av klart lägre kvalitet. Rekomenderas ej!
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 10:53Vilken tur då att jag hittade en stackare som sitter med två (2st!) vänsterreglage, tiagra, exakt likadana som det jag har som är trasigt. Han trodde när han lade ut dom på ebay att det var ett par, höger och vänster, men det var det inte. Auktionen går u
Vilken tur då att jag hittade en stackare som sitter med två (2st!) vänsterreglage, tiagra, exakt likadana som det jag har som är trasigt. Han trodde när han lade ut dom på ebay att det var ett par, höger och vänster, men det var det inte. Auktionen går u
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 17:59Hoppas du får dom! Vajrar finns hos varje cykelhandlare och är relativt lätt att byta, instruktioner finns på Shimanos hemsida någonstans under tech-documents
Hoppas du får dom! Vajrar finns hos varje cykelhandlare och är relativt lätt att byta, instruktioner finns på Shimanos hemsida någonstans under tech-documents
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 22:03Nu är det snart dags för budgivning... Dock verkar dom bli dyrare än vad jag hade tänkt mig, ligger nu på 350:-...
EDIT: Blev inget, dom gick för 600:-, då kan man ju nästan lika gärna köpa sprillans nya.
Nu är det snart dags för budgivning... Dock verkar dom bli dyrare än vad jag hade tänkt mig, ligger nu på 350:-...
EDIT: Blev inget, dom gick för 600:-, då kan man ju nästan lika gärna köpa sprillans nya.