Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 22:41Haha bra gjort o springa med klänning! Tumme upp för det...
Haha bra gjort o springa med klänning! Tumme upp för det...
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 09:36Skor för obanad terräng är helt klart att föredra. Kolla vilka dojjor orienterare gillar som Inov-8 X-talon eller Icebug acceleritas/Spirit. Det är helt enkelt så halt uppför och nedför så vanliga terrängdojjor oftast går bet.
Skor för obanad terräng är helt klart att föredra. Kolla vilka dojjor orienterare gillar som Inov-8 X-talon eller Icebug acceleritas/Spirit. Det är helt enkelt så halt uppför och nedför så vanliga terrängdojjor oftast går bet.
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 09:02Är det någon som redan nu vill sälja sin plats? Skulle anmäla mig men var EN dag för sent ute : /
Är det någon som redan nu vill sälja sin plats? Skulle anmäla mig men var EN dag för sent ute : /
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 14:45Hoppas banan kan svälja gott om folk för förra året var det en hel del flaskhalsar.
Skor kör jag Merrell Trail Glove, funkade ypperligt i höstas. Klädseln i övrigt lutar åt klänning och handväska.
Hoppas banan kan svälja gott om folk för förra året var det en hel del flaskhalsar.
Skor kör jag Merrell Trail Glove, funkade ypperligt i höstas. Klädseln i övrigt lutar åt klänning och handväska.
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 17:47Håller med, det var inte kul att stå i kö på ett millopp..
Håller med, det var inte kul att stå i kö på ett millopp..
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 09:51Jag har anmält mig med =O Jag som inte ens är en löparmänniska men kunde inte motstå att plaska omkring i lera och testa mig själv. Mitt mål är att komma i mål, haha.
Jag har en fråga angående skor. Skulle gärna vilja köpa ett par bra skor för loppet, är
Jag har anmält mig med =O Jag som inte ens är en löparmänniska men kunde inte motstå att plaska omkring i lera och testa mig själv. Mitt mål är att komma i mål, haha.
Jag har en fråga angående skor. Skulle gärna vilja köpa ett par bra skor för loppet, är
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 10:52@Andri NB MT110 har bra grepp, låg våtvikt och fantastiskt pris! Dock måste de beställas utomlands på t ex Sportsdirect:
http://www.sportsdirect.com/new-balance-110-ladies-trail-running-shoes-216063
Jag har skrivit vad jag tycker:
http://swedentrails.c
@Andri NB MT110 har bra grepp, låg våtvikt och fantastiskt pris! Dock måste de beställas utomlands på t ex Sportsdirect:
http://www.sportsdirect.com/new-balance-110-ladies-trail-running-shoes-216063
Jag har skrivit vad jag tycker:
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 09:04Två år sedan jag körde Tjurruset senast.
Det tog TVÅ ÅR att tina upp. 🙂
Nu ryser jag inte längre när jag tänker på loppet så har anmält mig till årets
lekplats för löpare igen.Lätt ett av de absolut roligaste loppen.
Tänk på att i princip allt du har
Två år sedan jag körde Tjurruset senast.
Det tog TVÅ ÅR att tina upp. 🙂
Nu ryser jag inte längre när jag tänker på loppet så har anmält mig till årets
lekplats för löpare igen.
Lätt ett av de absolut roligaste loppen.
Tänk på att i princip allt du har
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 12:16Det där med att kasta kläder känns som en grov överdrift. Jag gick "all in" (hv) i varenda kärr sist men inte hade jag något problem med vare sig kläder eller skor efteråt. Visst får man skölja ur kläderna ett par gånger extra men så farligt är det ju int
Det där med att kasta kläder känns som en grov överdrift. Jag gick "all in" (hv) i varenda kärr sist men inte hade jag något problem med vare sig kläder eller skor efteråt. Visst får man skölja ur kläderna ett par gånger extra men så farligt är det ju int
Quote from Jonny Persson on 30 April 2012, 12:22Nä det vore ju trist om orienterarna skulle behöva slänga sina kläder efter varje tävling!
Nä det vore ju trist om orienterarna skulle behöva slänga sina kläder efter varje tävling!