Quote from Guest on 23 October 2009, 17:46Vissa dagar råder det ingen tvekan om att man kommer att behöva SOS (Stanna O Skita) under rundan. Även om de flesta biotoper erbjuder fullda alternativ brukar jag dessa dagar ta med ett stycke toapapper för ett mer bekant och förutsägbart handhavande. Pr
Vissa dagar råder det ingen tvekan om att man kommer att behöva SOS (Stanna O Skita) under rundan. Även om de flesta biotoper erbjuder fullda alternativ brukar jag dessa dagar ta med ett stycke toapapper för ett mer bekant och förutsägbart handhavande. Pr
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 17:56I en försluten ziplock-påse nerknölad i fickan.
I en försluten ziplock-påse nerknölad i fickan.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 17:57Saknar fickor på tightsen. 🙁 Endast den lilla nyckelfickan i linningen finns tillgänglig.
Saknar fickor på tightsen. 🙁 Endast den lilla nyckelfickan i linningen finns tillgänglig.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:01Ah, jag använder vätskebältets ficka om jag inte har R90-jackans fickor tillgängliga. Inte så att jag egentligen behöver vattnet, men väskorna/fickorna vill jag gärna ha.
Ska jag riktigt lågt använder jag iofs ryggsäck, men allt åker i plastpåsar ändå ef
Ah, jag använder vätskebältets ficka om jag inte har R90-jackans fickor tillgängliga. Inte så att jag egentligen behöver vattnet, men väskorna/fickorna vill jag gärna ha.
Ska jag riktigt lågt använder jag iofs ryggsäck, men allt åker i plastpåsar ändå ef
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:01Den här verkar smidig:
Bild:blog.toiletpaperworld.com/wp-content/uploads/2009/09/portable-toilet-paper-dispenser-264x300.jpg
Den här verkar smidig:
Bild:blog.toiletpaperworld.com/wp-content/uploads/2009/09/portable-toilet-paper-dispenser-264x300.jpg
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:05Magnus: finns den med pannlampa? Isf vill jag beställa.
Magnus: finns den med pannlampa? Isf vill jag beställa.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:16Haha, ja jätte smidig!
Haha, ja jätte smidig!
Quote from j sollerman on 23 October 2009, 19:18Spring i cykeltröja, då har du fickor på ryggen. Mycket smidigt
Spring i cykeltröja, då har du fickor på ryggen. Mycket smidigt
Quote from Magnus Gelang on 23 October 2009, 19:19Hur långt springer ni när SoS infinner sig och ni inte hinner hem?
Hur långt springer ni när SoS infinner sig och ni inte hinner hem?
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 19:21Vira Gladpack om pappret..... gammal beprövad Småländsk metod... Stoppa det i byxlinningen om du inte har fickor...
Vira Gladpack om pappret..... gammal beprövad Småländsk metod... Stoppa det i byxlinningen om du inte har fickor...