Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 21:08Några pappersnäsdukar i sin plastförpacking. Pappersnäsdukar är inte lika tunna och känsliga som toapapper så man kan torka på ordentligt. Men snyt dig före.
Några pappersnäsdukar i sin plastförpacking. Pappersnäsdukar är inte lika tunna och känsliga som toapapper så man kan torka på ordentligt. Men snyt dig före.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 21:09I skaftet på strumpan kanske? Har inte själv testat (har i stort sätt alltid fickor), men förvarar annat där
I skaftet på strumpan kanske? Har inte själv testat (har i stort sätt alltid fickor), men förvarar annat där
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 21:13Ormbunkar?
Ormbunkar?
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 21:28I en plastpåse. Jag brukar vika påsen, så att det inte är en knut.
I en plastpåse. Jag brukar vika påsen, så att det inte är en knut.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:42Rullar ihop pappret så att det blir en liten rulle å sen ner i strumpan...har både provat att ha den horisontellt å lodrätt å allt funkar finfint...Yttersta lagret kan bli lite fuktskadat av svett så kör gärna några extra lager. Skit-bra lösning.;);)
Rullar ihop pappret så att det blir en liten rulle å sen ner i strumpan...har både provat att ha den horisontellt å lodrätt å allt funkar finfint...Yttersta lagret kan bli lite fuktskadat av svett så kör gärna några extra lager. Skit-bra lösning.;);)
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 23:39Sista gången jag låter barnen ta bär längs joggingspåren... Det här fenomenet verkar vara utbrett.
Sista gången jag låter barnen ta bär längs joggingspåren... Det här fenomenet verkar vara utbrett.
Quote from Fredrik Närenfors on 23 October 2009, 23:44Vad ska man med papper till om det finns vatten eller snö åtkomligt?
Vad ska man med papper till om det finns vatten eller snö åtkomligt?
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 09:20Tord.. Längs med kanten av spåret är det ingen fara för barnen att plocka bär...10 meter in skulle jag dock inte rekommendera dom att äta nåt alls 🙂
Tord.. Längs med kanten av spåret är det ingen fara för barnen att plocka bär...10 meter in skulle jag dock inte rekommendera dom att äta nåt alls 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 09:47Bruna spåret?
Bruna spåret?
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 10:36Naturen - djurens toalett.
Naturen - djurens toalett.