Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 12:18Så du har också fått inomhushosta? sa vår tränare när jag hade lyckats resa mig upp. Tydligen ett känt fenomen och det var många som hostade märkte jag då..
Halstablett är helt klart värt ett försök.
Så du har också fått inomhushosta? sa vår tränare när jag hade lyckats resa mig upp. Tydligen ett känt fenomen och det var många som hostade märkte jag då..
Halstablett är helt klart värt ett försök.
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 12:19Intressant!
Ska prova det när jag kommer på besök i Falun.
Intressant!
Ska prova det när jag kommer på besök i Falun.
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 18:02till TS
sprang där samma dag som du.jag går alltid till ytterdörren före start för friskluft och dricker samtidigt lite vatten och tar mig ett nytt tuggummi 🙂
så går det ganska bra iaf 🙂
till TS
sprang där samma dag som du.
jag går alltid till ytterdörren före start för friskluft och dricker samtidigt lite vatten och tar mig ett nytt tuggummi 🙂
så går det ganska bra iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 19:16Det är rätt vanligt att man får hosta när man tagit ut sig max.
Efter ett 1500 m lopp står ofta många (typ alla) och hostar. Gäller både inne och ute. Kanske mer inne. Jag fick en förklaring till varför men det var för många svåra ord. Den värsta hostan
Det är rätt vanligt att man får hosta när man tagit ut sig max.
Efter ett 1500 m lopp står ofta många (typ alla) och hostar. Gäller både inne och ute. Kanske mer inne. Jag fick en förklaring till varför men det var för många svåra ord. Den värsta hostan
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 20:24Pär: Det var smart. Du var tydligen förberedd
Håkan: Ja, det var många som hostade den kvällen. Jag har aldrig känt det förut där eller när jag har kört hårt utomhus. Tyckte jag kände lite taggtråd i halsen några dagar efteråt också.
Pär: Det var smart. Du var tydligen förberedd
Håkan: Ja, det var många som hostade den kvällen. Jag har aldrig känt det förut där eller när jag har kört hårt utomhus. Tyckte jag kände lite taggtråd i halsen några dagar efteråt också.
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 20:57IB: Du har alltså lärt dig att ta ut dig max. 🙂
Nu när du vet om detta kolla ute vid något av era maxpass. Flera kommer att hosta då också!
IB: Du har alltså lärt dig att ta ut dig max. 🙂
Nu när du vet om detta kolla ute vid något av era maxpass. Flera kommer att hosta då också!