Quote from Guest on 25 June 2008, 11:30Så vem vinner ?
Kommer ni sitta klistrade framför TV 😉
Så vem vinner ?
Kommer ni sitta klistrade framför TV 😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 11:40tar alltid semester under touren
tar alltid semester under touren
Quote from Lotta Lindström on 25 June 2008, 12:34Så vem vinner ?
*Den som cyklar snabbastKommer ni sitta klistrade framför TV?
*Nej, jag har fullt upp med att packa flyttkartongerDet märks att jag inte är ett dugg intresserad va? Vet inte ens när det hela börjar ska jag erkänna. Men jag är lika gla
Så vem vinner ?
*Den som cyklar snabbast
Kommer ni sitta klistrade framför TV?
*Nej, jag har fullt upp med att packa flyttkartonger
Det märks att jag inte är ett dugg intresserad va? Vet inte ens när det hela börjar ska jag erkänna. Men jag är lika gla
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:08Enligt spelsiterna är det bara Valverde och Evans som är i diskussionen....
Har verkligen Evans gjort så bra ifrån sig i år att han är favorittippad...?
Visst, han var ju tvåa förra året...
Enligt spelsiterna är det bara Valverde och Evans som är i diskussionen....
Har verkligen Evans gjort så bra ifrån sig i år att han är favorittippad...?
Visst, han var ju tvåa förra året...
Quote from Christian Wahlberg on 25 June 2008, 13:22Den som inte åker fast för doping och råkar vara snabb lär väl vinna.
Den som inte åker fast för doping och råkar vara snabb lär väl vinna.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:32Själv håller jag mig på landsvägen och upptaderar mig om Tour de France-läget här på funbeat efter å ha skrivit in träningssiffror 🙂
Själv håller jag mig på landsvägen och upptaderar mig om Tour de France-läget här på funbeat efter å ha skrivit in träningssiffror 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 14:00Hej Sara.
Så vem vinner ?
*Den som cyklar snabbastNja så lätt är det inte. El Contadore, vann ingen sträcka under girot, dvs var aldrig snabbast, men han vann totalt.
Så vem vinner? Jo den som har kortast totaltid och då inräknat bonus tid/sekunder
Hej Sara.
Så vem vinner ?
*Den som cyklar snabbast
Nja så lätt är det inte. El Contadore, vann ingen sträcka under girot, dvs var aldrig snabbast, men han vann totalt.
Så vem vinner? Jo den som har kortast totaltid och då inräknat bonus tid/sekunder
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 14:08Är man inte snabbast om man är snabbast totalt?
finns ju olika sätt att mäta, som arrangörerna också kommit på antar jag ...
Är man inte snabbast om man är snabbast totalt?
finns ju olika sätt att mäta, som arrangörerna också kommit på antar jag ...
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 14:28Det blir en härlig sommar. Ut och cykla på förmiddagen och Eurosport på eftermiddagen.
Sedan i augusti ska jag själv försöka att ta mig uppför Galibier, Alpe d Huez, Ventoux mm.
Spännande! 😀
Det blir en härlig sommar. Ut och cykla på förmiddagen och Eurosport på eftermiddagen.
Sedan i augusti ska jag själv försöka att ta mig uppför Galibier, Alpe d Huez, Ventoux mm.
Spännande! 😀
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 14:41Tyvärr så tog Comhem (står nu på bojkottlistan) bort Eurosport i höstas. Jag får väl vänta på inbjudan av de som har kanalen så man får se någon etapp.
Tyvärr så tog Comhem (står nu på bojkottlistan) bort Eurosport i höstas. Jag får väl vänta på inbjudan av de som har kanalen så man får se någon etapp.