Quote from Fredrik Olsson on 25 June 2008, 17:06Jag börjar jobba på måndag, men har beställt en inspelningsbar DVD, så att man kan kika på Touren när man kommer hem. Ska även spara ner lite till vinterns pass på trainer/motionscykel 🙂
Jag kan verkligen hålla med Johan, vi tittare är vinnarna i spekt
Jag börjar jobba på måndag, men har beställt en inspelningsbar DVD, så att man kan kika på Touren när man kommer hem. Ska även spara ner lite till vinterns pass på trainer/motionscykel 🙂
Jag kan verkligen hålla med Johan, vi tittare är vinnarna i spekt
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 17:13Jag föredrar Ritter och Sörensen.
Jag föredrar Ritter och Sörensen.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 17:25Med en dåres envishet efterlyser jag era åsikter om vilken ni tror plockar hem totalsegern osv.... 😉
När det gäller titta så fan... får nog småglutta på skärmen på jobbet....(H)
för kvällarna är det träning och umgänge som gäller...
Med en dåres envishet efterlyser jag era åsikter om vilken ni tror plockar hem totalsegern osv.... 😉
När det gäller titta så fan... får nog småglutta på skärmen på jobbet....(H)
för kvällarna är det träning och umgänge som gäller...
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 17:29cancellara.
inte för att jag ärligt tror att han kommer vinna, utan för att jag alltid säger cancellara.skit i vem som vinner. titta och njut istället.
cancellara.
inte för att jag ärligt tror att han kommer vinna, utan för att jag alltid säger cancellara.
skit i vem som vinner. titta och njut istället.
Quote from Johan Fylke on 25 June 2008, 17:31Evans är ju favorit men jag gillar ju bröderna Schleck så jag säger Fränk Schleck vinner och hans bror andy topp 10, Gotland topp 15 samt minst en svensk etappseger då är jag helt nöjd.
Evans är ju favorit men jag gillar ju bröderna Schleck så jag säger Fränk Schleck vinner och hans bror andy topp 10, Gotland topp 15 samt minst en svensk etappseger då är jag helt nöjd.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 17:33Det finns ingen startlista......................................................
Det finns ingen startlista......................................................
Quote from Johan Fylke on 25 June 2008, 17:33Jodå Cancellara lär väl vinna en del etapper han har ju ett hyfsat kilometer drag
Jodå Cancellara lär väl vinna en del etapper han har ju ett hyfsat kilometer drag
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 17:34(H:) cancellara
(H:) cancellara
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 17:45jag funderade lite och kom fram till att man inte kan se det här för många gånger
http://www.youtube.com/watch?v=BJNLMYpr2TM
jag funderade lite och kom fram till att man inte kan se det här för många gånger
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 18:54Jag och en kompis har tävling varje år. Vi tar ut vars 20 cyklister (inga får vara samma). Sen får de alla officiella poäng plus en del till.
Han kanske läser det här så kan jag därför inte säga vem skall vinna ( då kanske han väljer denne först ).
Har
Jag och en kompis har tävling varje år. Vi tar ut vars 20 cyklister (inga får vara samma). Sen får de alla officiella poäng plus en del till.
Han kanske läser det här så kan jag därför inte säga vem skall vinna ( då kanske han väljer denne först ).
Har