Quote from Lena O on 26 June 2008, 17:13nej fotboll är ingen skitsport,
människan är en skitras ... och de hamna i alla sporten och yrken
Basta!
nej fotboll är ingen skitsport,
människan är en skitras ... och de hamna i alla sporten och yrken
Basta!
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 19:11TdF börjar på lördag den 5:e juli i Brest (H:).
TdF börjar på lördag den 5:e juli i Brest (H:).
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 20:13Karin, HUUUUUUR kan du va så säker på att det börjar just då ;)?!?!?!
Jag förståååååår inte riktigt ;). Är det nåt du vill dela med dig av?
Karin, HUUUUUUR kan du va så säker på att det börjar just då ;)?!?!?!
Jag förståååååår inte riktigt ;). Är det nåt du vill dela med dig av?
Quote from Lotta Lindström on 26 June 2008, 20:48Jessica: Bryr mig egentligen inte om fotbollen heller. Friidrott är mer min grej. Tur att man (nästan) är ledig under OS.
Jessica: Bryr mig egentligen inte om fotbollen heller. Friidrott är mer min grej. Tur att man (nästan) är ledig under OS.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 21:54Jukka: Hur många finska löpare o skidåkare är dopade denna säsongen?
Jukka: Hur många finska löpare o skidåkare är dopade denna säsongen?
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 22:01A M - jag ville bara dela av mig av min nobla kunskap (V) 😉
A M - jag ville bara dela av mig av min nobla kunskap (V) 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 22:45Vadå är det fotbollstävling nu igen?:D
Vadå är det fotbollstävling nu igen?:D
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 22:47ja en massa snygga spanjorer. meninget att fästa sig vid. de slutar nog snart.
sara om du vill kan du få en grundutbildning i hur man bäst njuter av en bergsetapp den 13: de juli
ja en massa snygga spanjorer. meninget att fästa sig vid. de slutar nog snart.
sara om du vill kan du få en grundutbildning i hur man bäst njuter av en bergsetapp den 13: de juli
Quote from Lotta Lindström on 26 June 2008, 23:32Ska fundera på saken...
Ska fundera på saken...
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 00:25Härligt då ska jag försöka bänka mig den 5 juli, vet någon om Kandens har TdF special i år med???
Härligt då ska jag försöka bänka mig den 5 juli, vet någon om Kandens har TdF special i år med???