Quote from Lena O on 28 June 2008, 10:15Madeleine: SATS har kört något spinning under konceptnamnet Tour De France
Madeleine: SATS har kört något spinning under konceptnamnet Tour De France
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 11:08gary flemming de gjorde fysiken med där jag träna ,men de har de slutat med nu så de har bara vanlig spinning ,men jag kör de för måste träna upp min kondition ,jag gjorde konditionstest för några månader sedan och hade som en fysisk 60 -65 åring har : oc
gary flemming de gjorde fysiken med där jag träna ,men de har de slutat med nu så de har bara vanlig spinning ,men jag kör de för måste träna upp min kondition ,jag gjorde konditionstest för några månader sedan och hade som en fysisk 60 -65 åring har : oc
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 13:44Danskarna har också en bra sajt för de som förstår det språket.
Där kan man även se deras sändning över nätet om man måste befinna sig på jobb men har tillgån tilldator.
www.tour.tv2.dk
Danskarna har också en bra sajt för de som förstår det språket.
Där kan man även se deras sändning över nätet om man måste befinna sig på jobb men har tillgån tilldator.
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 13:47Faktum är att deras kommentatorer är bättre än de svenska i Sundbyberg!
De har intervjuer och en hel del information direkt från stallen och cyklisterna.
Faktum är att deras kommentatorer är bättre än de svenska i Sundbyberg!
De har intervjuer och en hel del information direkt från stallen och cyklisterna.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 15:21För att kolla på dansk TV krädes de dansk ip-adress. Om man kände någon i Danmark så kunde det lösas med fjärrinloggning på dennes dator.
För att kolla på dansk TV krädes de dansk ip-adress. Om man kände någon i Danmark så kunde det lösas med fjärrinloggning på dennes dator.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 16:57eller så startar man TV:n på den stora knapppen.
eller så startar man TV:n på den stora knapppen.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 17:13Då är det någon repris på en fotbollsmatch från Hedenhös tid.
Då är det någon repris på en fotbollsmatch från Hedenhös tid.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 17:16Så är det i sportens u-land Sverige! Tur man bor i Skåne.
Så är det i sportens u-land Sverige! Tur man bor i Skåne.
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 13:02Inköpslista:
senaste Kadens - check
digital tv via comhem - check
kebabmeal + coca cola - checkDo list:
parkera framför tv;n - checkNu har den startat 😀
Viva le tour!
Hasse
PS Nå vad tror ni. Bästa lag? vinnare individuellt?
Inköpslista:
senaste Kadens - check
digital tv via comhem - check
kebabmeal + coca cola - check
Do list:
parkera framför tv;n - check
Nu har den startat 😀
Viva le tour!
Hasse
PS Nå vad tror ni. Bästa lag? vinnare individuellt?
Quote from Fredrik Närenfors on 5 July 2008, 13:45Och jag tjackade lilla boxerpaketet igår så jag kan se allt. Digitalbox med inspelningsbar hårddisk har jag redan så nu behöver jag inte missa en minut 🙂
Och jag tjackade lilla boxerpaketet igår så jag kan se allt. Digitalbox med inspelningsbar hårddisk har jag redan så nu behöver jag inte missa en minut 🙂