Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 13:53inspelningsbar hårddisk är ju hur bra som helst, nu ibörjan har jag tillgång till alla
kanaler och spelar in massor. Undrar när jag ska hinna titta.....
inspelningsbar hårddisk är ju hur bra som helst, nu ibörjan har jag tillgång till alla
kanaler och spelar in massor. Undrar när jag ska hinna titta.....
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 14:30Hans "digital tv via comhem - check"
Vad fick du betala asgamarna för att se Touren?
Hans "digital tv via comhem - check"
Vad fick du betala asgamarna för att se Touren?
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 14:35Måste vara enklare att se dansk TV2 med massor av interxjuer.
Måste vara enklare att se dansk TV2 med massor av interxjuer.
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 15:08jag betalar 159:- per månad, då får jag grundutbud + 8 valfria kanaler + en inspelningsbar hårddisk också.
159 kr för att slippa höra danska är försumbar peng 😉
jag betalar 159:- per månad, då får jag grundutbud + 8 valfria kanaler + en inspelningsbar hårddisk också.
159 kr för att slippa höra danska är försumbar peng 😉
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 15:10Dåligt språköra?
Dåligt språköra?
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 15:13jag trivs bra med vacchi och adamsson
jag trivs bra med vacchi och adamsson
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 15:20Men de har inte samma upplägg med intervjuer och kontakter eftersom Dennis Ritter och Rolf Sörensen är i Frankrike.
Det finns en studio i Danmark med massor av kringsnack om cykel och eftersnack.
Inga reklamavbrott som stör!
Just nu intervjuas Ole Ritter
Men de har inte samma upplägg med intervjuer och kontakter eftersom Dennis Ritter och Rolf Sörensen är i Frankrike.
Det finns en studio i Danmark med massor av kringsnack om cykel och eftersnack.
Inga reklamavbrott som stör!
Just nu intervjuas Ole Ritter
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 15:56mms://80.160.76.117/tv2sputnik3
fungerar för den som vill se på TV2
mms://80.160.76.117/tv2sputnik3
fungerar för den som vill se på TV2
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 16:01159 kr för en idrott jag vill se är ocker, sen tillkommer låddan.
159 kr för en idrott jag vill se är ocker, sen tillkommer låddan.
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 17:07Det fanns ju lite roliga inslag på tv2 men eurosport är ändå favoriten
Det fanns ju lite roliga inslag på tv2 men eurosport är ändå favoriten