Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTour de France 2008
You need to log in to create posts and topics.

NRK sänder nog touren med på weben

Perfekt, då kan man följa cyklingen men missar kommentarerna av Roberto och Anders.

jag har råkat fästa mig vid NRKs komentatorer. de är väldigt bra.
men du har rätt, vid en hel dags sändning så vill man nog ha adamson och vacchi

Är det verkligen NRK som har touren?? Tidigare år har det varit TV2 som haft touren och NRK girot. Helt enig i att det är bra kommentatoer på norska kanalerna. Både Pedersen och Kaggerud kan mycket cykel

Jag ska DIT och kolla på de tre första etapperna live(V). Ingen aning om hur mycket vi kommer att se, men det ska bli himla ROLIGT i alla fall.

Och det kommer rapporter via nätet på något vis.

oj oj. förlåt om jag har fel. det är spöstraff på att lura folk på fel cykelvägar. touren är alvarliga saker.

men det finns massor med kanaler som sänder touren.

http://myp2p.eu/index.php?part=sports

Grattis Karin! Det är en fantastisk folkfest utan blekfeta hulliganer som slåss!
Faktum är att det är det största idrottsevenemaget sett till antalet åskådare på plats!

Jag såg målgången av Tour de France i Paris en gång i tiden. Det var ett sant skådespel!

Men jag nöjer mig med det och hoppar över tv-tittandet i år.

Hej Lingling Ling.

"Är man inte snabbast om man är snabbast totalt?"

Nej inte nödvändigtvis. Det är en hel massa bonus sekundrar att köra om också.
Så man behöver inte ha cyklat snabbast från a till b, för att vinna. Och som sagt man behöver inte ens va

dax för en klyscha!!

Det är vi tittare som är vinnare av TdF... att för Höra Mr Vacchi och Mr Adamsson slå världsrekord i garderingar och övriga roliga kommentarer, men framför allt deras expertis om TdF och cykling slår rekord gång efter gång!!

Tyvär