Quote from Funbeat user on 1 February 2008, 19:52Jo, har du varit under 38 på milen vet du säkert vad som krävs för att bli snabb. Det finns inga genvägar, vill man dit krävs intervaller. Av din frågas natur upplevde jag det som att du var nybörjare. 🙂
Jo, har du varit under 38 på milen vet du säkert vad som krävs för att bli snabb. Det finns inga genvägar, vill man dit krävs intervaller. Av din frågas natur upplevde jag det som att du var nybörjare. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2008, 22:29😀
Snyggt drag där, att ställa något som låter som en nybörjarfråga, och sedan berätta att man har sprungit milen på under 38!
😀
Snyggt drag där, att ställa något som låter som en nybörjarfråga, och sedan berätta att man har sprungit milen på under 38!
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 17:32Jamen, när jag sprang förut var det i kombination med andra idrotter. Jag har tävlat i femkamp... och inte direkt löpskolats... men jag har lätt för att lära mig....
Jag kan springa fort på ren vilja, men med lite kunskap i bagaget kanske det går ännu bät
Jamen, när jag sprang förut var det i kombination med andra idrotter. Jag har tävlat i femkamp... och inte direkt löpskolats... men jag har lätt för att lära mig....
Jag kan springa fort på ren vilja, men med lite kunskap i bagaget kanske det går ännu bät
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 19:01På Tjejmilen 2007 var det 26 st som sprang under 39:00. Så har du gjort 38min på milen är det en elittid oavsett vad/hur du har tränat. Räknar man om 38 för en tjej till en killtid så hamnar man på, typ, 33:15. Även det en respektabel tid 🙂
På Tjejmilen 2007 var det 26 st som sprang under 39:00. Så har du gjort 38min på milen är det en elittid oavsett vad/hur du har tränat. Räknar man om 38 för en tjej till en killtid så hamnar man på, typ, 33:15. Även det en respektabel tid 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 09:57Haha. Här sitter man och ger råd till en som varit på högre nivå än man själv. (H)
Rekommenderar att kolla in www.marathon.se iaf. De har många bra artiklar om intervaller, backträning, snabbdistans o.s.v.
Haha. Här sitter man och ger råd till en som varit på högre nivå än man själv. (H)
Rekommenderar att kolla in http://www.marathon.se iaf. De har många bra artiklar om intervaller, backträning, snabbdistans o.s.v.