Quote from Marléne Lönnqvist on 11 January 2012, 09:06Åh fy fan för att stå på ett gåband hemma i vardagsrummet i 5 km i timmen 1 1/2 dygn, rena tortyren.
Åh fy fan för att stå på ett gåband hemma i vardagsrummet i 5 km i timmen 1 1/2 dygn, rena tortyren.
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 09:18Haha.. ja jag tycker det mesta av all inomhusträning är tortyr. Stora vinningen för mig förutom de kroppsliga är att komma ut i naturen på ett bra och naturligt sätt. Löpband och gångband är helt enkelt inget för mig. Blir trött efter 5 minuter när jag sp
Haha.. ja jag tycker det mesta av all inomhusträning är tortyr. Stora vinningen för mig förutom de kroppsliga är att komma ut i naturen på ett bra och naturligt sätt. Löpband och gångband är helt enkelt inget för mig. Blir trött efter 5 minuter när jag sp
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 09:42Fotrally går väl inte ut på att njuta direkt? 🙂 Jag tycker jag var fiffig. Ställ en potta bredvid också! 😉
Fotrally går väl inte ut på att njuta direkt? 🙂 Jag tycker jag var fiffig. Ställ en potta bredvid också! 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 10:41Kristina >> Hehe, njaa.. tar med mig pottan ut i så fall, eller visst ja, det behöver man ju inte 😉
Kristina >> Hehe, njaa.. tar med mig pottan ut i så fall, eller visst ja, det behöver man ju inte 😉