Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 21:25Men då rör sig inte revbenen.
Men då rör sig inte revbenen.
Quote from ellen olsson on 3 May 2009, 21:27Att springa var inte att tänka på. Det var nog illa att gå i trappor...
Att springa var inte att tänka på. Det var nog illa att gå i trappor...
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 22:08Beror mycket på var sprickan sitter. Nu senaste satt den i ett av de korta revbenen längst ner som inte går hela vägen fram till bröstbenet. Gick utmärkt att flåsa utan att det gjorde för ont, men j-ar om man lutadet sig mot ett ostoppat ryggstöd, eller f
Beror mycket på var sprickan sitter. Nu senaste satt den i ett av de korta revbenen längst ner som inte går hela vägen fram till bröstbenet. Gick utmärkt att flåsa utan att det gjorde för ont, men j-ar om man lutadet sig mot ett ostoppat ryggstöd, eller f
Quote from ellen olsson on 3 May 2009, 22:11> Simma o åka skidor var förstås inte att tänka på men cykla gick bra på SLÄTA vägar. Varje vibration i styret högg som en kniv.
Gissa varför jag höll mig till trainern? 😉
> Simma o åka skidor var förstås inte att tänka på men cykla gick bra på SLÄTA vägar. Varje vibration i styret högg som en kniv.
Gissa varför jag höll mig till trainern? 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 22:54Jag håller med om att det nog beror på var skadan sitter. Längst ned hos mig också. Jag *vet* ju trots allt att jag sprang 🙂
EDIT: fast det säger kanske en del om mitt tempo 😉
Jag håller med om att det nog beror på var skadan sitter. Längst ned hos mig också. Jag *vet* ju trots allt att jag sprang 🙂
EDIT: fast det säger kanske en del om mitt tempo 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 07:52Om du har en spricka i revbenet så kan du ju springa och det är som David säger, din smärttålighet sätter gränsen.
I mitt fall fall ligger jag i fosterställning och andas grunda andetag så där har du något att försöka toppa 🙂
Om du har en spricka i revbenet så kan du ju springa och det är som David säger, din smärttålighet sätter gränsen.
I mitt fall fall ligger jag i fosterställning och andas grunda andetag så där har du något att försöka toppa 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 09:06Jag fick sprickor i revbenen flera ggr när jag spelade fotboll p g a att jag har dålig bentäthet. Fick även en riktig fraktur en gång. Obs! Att jag hade dålig bentäthet upptäcktes när jag gjorde undersökning efter fjärde eller femte gången. När jag sedan
Jag fick sprickor i revbenen flera ggr när jag spelade fotboll p g a att jag har dålig bentäthet. Fick även en riktig fraktur en gång. Obs! Att jag hade dålig bentäthet upptäcktes när jag gjorde undersökning efter fjärde eller femte gången. När jag sedan