Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

På Playitas finns över en miljon kvadratmeter full av träningsmöjligheter för vardagsmotionärer som elit. Vad sägs om Kanarieöarnas största gym, tennisbanor, olympisk 50-meters pool, en golfbana och massor med ledarledda träningspass.<

Någon som varit där?

Inte varit där själv, men känner flera som varit där. Alla verkar väldigt nöjda. Försöker övertyga familjen om att det är just dit vi ska åka... 😉

Jag har varit där flera gånger och kört sim/cykel/löpträning. Vad undrar du? 🙂

Är det ok att boka m frukost? När ligger frukosttiderna? Passar frukosten m tidig träning?

Ja jag tycker frukosten är väldigt bra, stor variation och nyttiga val. Kommer inte ihåg exakta tider, men det är ett stort "frukostfönster", typ 7:30-10 eller något sånt, så du kan ju träna innan och äta efter om det är det du menar. Jag har alltid ätit

Låter bra m frukosten! Vilken typ av pedaler/cleat har de på hyrcyklarna? Har du haft m egen hjälm, eller har du hyrt?

Det vet jag tyvärr inte, har haft med egen cykel och egen hjälm 🙂

Oki! Tack ändå för att du tog dig tid o svara! Rycker nog m egen hjälm o skor, så får jag se om skorna funkar 😉
Har bestämt att det blir halvpension. Är det något annat man bör veta eller ha med sig när man ska dit som rookie?

Är det SPD-skor så har de säkert pedaler 🙂

En sak som du kanske redan känner till. Det blåser på Fuerteventura, mycket. Det gör cyklingen lite speciell. Utmanande att mala fram i motvinden, 15-20km/h långsammare än man skulle vilja. Och vise versa, snab

12