Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Japp, SPD-skor.
Vind??? Har inte varit på Fuerteventura förut, men på andra öar i närheten och vinden finns ju överallt! Blir nog en mental utmaning för mig att sega runt i motvinden, MEN jag får väl börja förbereda mig mentalt redan nu...... Åker i börja

Nu låter det som jag ev kan få med fru och son (18 år) på sportlovet. Grabben vill mest lyfta skrot och frugan får nog ta det lite lugnt med träningen på grund av en nyopererad axel.
Var bor man bäst - hotell eller apartment?
Något annat man ska tänka på

Den stora skillnaden är väl ett litet pentry och lite större lägenhet på apartment, om jag minns rätt (2012 och 2013).
Gymmet ligger kanske några 100m närmare apartment 🙂
Annars inga större skillnader

Du har tur Börje, som har en sååå förstående o medgörlig fru. Min man hänger inte på! Så jag åker själv! Bra "kärring" reder sig själv! ????

Hur bra är gymmet?

Är helpension/buffen värd priset?

Kan man ta appartment + helpension?

Låter just nu som vi kan få med bägge barnen + ev någon kompis till barnen. Håller tummarna. Har försökt få komma iväg i flera år...

Hur bra är gymmet?
Vet ej :-/

Är helpension/buffen värd priset?
Jag har haft halvpension. Med långdistansträning på programmet funkar det bra. Min känsla är att det kanske blir trist med helpension, även halvpensionen började kännas igen under en vecka

Gymmet är mycket bra. Har allt du kan tänka dig. SOK har höga krav på den anläggning de väljer.

Gymmet har allt man behöver! Både schyssta fria vikter o maskiner. Vi hade halvpension vilket vi tycker var riktigt bra!

12