Quote from Guest on 3 August 2007, 07:57Undrar - tränar ni något med era barn?
Mina är 9, 7 och 3 så det känns ju lite tidigt att iföra löpning + att det tar tid... man ska hinna sin egen träning + springa med dem. MEN i år har vi haft med barnen på barn-tävlingslopp, mer som en kul grej, o
Undrar - tränar ni något med era barn?
Mina är 9, 7 och 3 så det känns ju lite tidigt att iföra löpning + att det tar tid... man ska hinna sin egen träning + springa med dem. MEN i år har vi haft med barnen på barn-tävlingslopp, mer som en kul grej, o
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 08:07Hej! Någon skrev att man borde ha en grupp för "träna med sin fru" också - det är väl en superbra idé! Fast det är inte helt enkelt att (för min del, träna med min man) att träna med sin respektive när man har mindre barn.... *pust*... eftersom barnvakt
Hej! Någon skrev att man borde ha en grupp för "träna med sin fru" också - det är väl en superbra idé! Fast det är inte helt enkelt att (för min del, träna med min man) att träna med sin respektive när man har mindre barn.... *pust*... eftersom barnvakt
Quote from Christer Heinbäck on 10 August 2007, 07:19Våra barn går på barngympa och jag ska vara ledare i en sån grupp i höst.
Små barnspringtävlingar blir det också. De är rätt små än så länge, bara 3 och 5 år men de tycker det är väldigt roligt.Jag tror det viktiga inte är att träna med dom (när de är s
Våra barn går på barngympa och jag ska vara ledare i en sån grupp i höst.
Små barnspringtävlingar blir det också. De är rätt små än så länge, bara 3 och 5 år men de tycker det är väldigt roligt.
Jag tror det viktiga inte är att träna med dom (när de är s
Quote from Karolina Bergsten on 12 August 2007, 16:02Mina ungar är 9, 11 och 13 och det händer i bland att vi springer en runda ihop. Det brukar va mkt kul, speciellt den store killen kan inte tåla att ta stryk av gamla morsan så att det blir lite naturlig fartlek eller tafatt :-): Ibland kan det oxå va mys
Mina ungar är 9, 11 och 13 och det händer i bland att vi springer en runda ihop. Det brukar va mkt kul, speciellt den store killen kan inte tåla att ta stryk av gamla morsan så att det blir lite naturlig fartlek eller tafatt :-): Ibland kan det oxå va mys
Quote from Funbeat user on 13 August 2007, 08:31Hej! vad kul att se att några fler tillkommit! härligt att läsa om vad ni gör. Snart drar skolan igång.... man glömmer under sommaren lätt hur uppbokad hur den "vanliga" vardagen är, samtidigt som vardagen är underbar - också!
Våra båda äldsta går på s
Hej! vad kul att se att några fler tillkommit! härligt att läsa om vad ni gör. Snart drar skolan igång.... man glömmer under sommaren lätt hur uppbokad hur den "vanliga" vardagen är, samtidigt som vardagen är underbar - också!
Våra båda äldsta går på s
Quote from Karolina Bergsten on 13 August 2007, 09:14Håller med om att både sommarens ledighet och vardagen har sin charm! Mina töser har redan börjat med sin fotbollsträning efter sommaruppehållet, de spelade sin första match i lördags, det blev 1-1 och de var jätteduktiga!
Snart så börjar de andra aktiv
Håller med om att både sommarens ledighet och vardagen har sin charm! Mina töser har redan börjat med sin fotbollsträning efter sommaruppehållet, de spelade sin första match i lördags, det blev 1-1 och de var jätteduktiga!
Snart så börjar de andra aktiv
Quote from Funbeat user on 15 August 2007, 00:13Får ni till träning med era respektive?
Får ni till träning med era respektive?
Quote from Karolina Bergsten on 15 August 2007, 08:15Svaret på den frågan är... nej... Maken är inte ett dugg intresserad av träning, följer bara med på badhusbesök och promenader. Vi är lite olika där :-).
Svaret på den frågan är... nej... Maken är inte ett dugg intresserad av träning, följer bara med på badhusbesök och promenader. Vi är lite olika där :-).
Quote from Christer Heinbäck on 15 August 2007, 08:49Kikki - Jag kopierar ditt svar 🙂 Det gäller i vår familj med.
Kikki - Jag kopierar ditt svar 🙂 Det gäller i vår familj med.
Quote from Jan Lundquist on 15 August 2007, 08:57Min fd följde inte ens med på promenader (#)
Min fd följde inte ens med på promenader (#)