Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 20:59Vad gör de istället då?
Vad gör de istället då?
Quote from Karolina Bergsten on 21 August 2007, 08:13Min sitter vid datorn eller läser musiktidningar å lite annat smått å gott...
Min sitter vid datorn eller läser musiktidningar å lite annat smått å gott...
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 16:03Jag var på babysim igår med min tvåmånaders son. Det var det roligaste jag gjort hittills med honom, vi var båda helt lyriska. Eller iallafall jag! (H:)
Jag var på babysim igår med min tvåmånaders son. Det var det roligaste jag gjort hittills med honom, vi var båda helt lyriska. Eller iallafall jag! (H:)
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 08:19Åh, det låter mysigt med babysim! Var för övrigt inne på din sida och tycker att Maffetones verkar spännande! Fasta jag håller med om "våfflor o sylt", själv är jag en pannkaksfanstast. Sommartid mumsandes exempelvis på Ben & Jerrys glassar, som jag efter
Åh, det låter mysigt med babysim! Var för övrigt inne på din sida och tycker att Maffetones verkar spännande! Fasta jag håller med om "våfflor o sylt", själv är jag en pannkaksfanstast. Sommartid mumsandes exempelvis på Ben & Jerrys glassar, som jag efter
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 13:18Jag har två killar som fyller tre och fem i höst. De gillar "träna", vi brukar springa lite och det har alltid varit uppskattat. Fast det går förstås bara att ta med en av dem i taget då det annars blir väldiga sorge stunder då någon inte hinner med. Det
Jag har två killar som fyller tre och fem i höst. De gillar "träna", vi brukar springa lite och det har alltid varit uppskattat. Fast det går förstås bara att ta med en av dem i taget då det annars blir väldiga sorge stunder då någon inte hinner med. Det
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 15:17Mina barn, 8 och 11, gillar mest dataspel...men på senare tid har det blivit bättre! De har börjat med orientering och jag får följa med som "skugga". Av bara farten har de också varit med i barnklassen på triathlon, och nu i höst ska de och min kompis so
Mina barn, 8 och 11, gillar mest dataspel...men på senare tid har det blivit bättre! De har börjat med orientering och jag får följa med som "skugga". Av bara farten har de också varit med i barnklassen på triathlon, och nu i höst ska de och min kompis so
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 09:55Anna K A,
Ursäkta mitt något sena svar…
Det är jättemysigt med babysim! Speciellt att se honom ”gilla något”.Jag tycker du ska testa Meffetone-metoden. Det skadar aldrig och om du inte gillar den så kan du ju bara lägga av och det enda som hänt är att
Anna K A,
Ursäkta mitt något sena svar…
Det är jättemysigt med babysim! Speciellt att se honom ”gilla något”.
Jag tycker du ska testa Meffetone-metoden. Det skadar aldrig och om du inte gillar den så kan du ju bara lägga av och det enda som hänt är att
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 10:51Min make och jag tränade ofta tillsammans innan vi fick barn.
Han var min personlig tränare och lärare i orientering.
Nu efter att vi fått barn, måste svärfar passa barnet när vi skall träna tillsammans och det blir tyvärr inte så ofta!
Hmmm... får nog lä
Min make och jag tränade ofta tillsammans innan vi fick barn.
Han var min personlig tränare och lärare i orientering.
Nu efter att vi fått barn, måste svärfar passa barnet när vi skall träna tillsammans och det blir tyvärr inte så ofta!
Hmmm... får nog lä
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 20:57Har ni kommit igång med hösten? Själv har familjen börjat hitta nya vardagen efter sommarens semester o ledighet gällande aktiviteter.... nu är det simskola framför allt, och kanske blir det friidrott för de två äldsta....
Maffeton - jaha, nu har jag goo
Har ni kommit igång med hösten? Själv har familjen börjat hitta nya vardagen efter sommarens semester o ledighet gällande aktiviteter.... nu är det simskola framför allt, och kanske blir det friidrott för de två äldsta....
Maffeton - jaha, nu har jag goo
Quote from Jan Lundquist on 4 September 2007, 21:43Träning och träning men... Vi har ju blivit med hund och nu tycker barnen plötsligt det är jättekul att vara ute och promenera (L)
Träning och träning men... Vi har ju blivit med hund och nu tycker barnen plötsligt det är jättekul att vara ute och promenera (L)