Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTräna med barnTränar ni med era barn?
You need to log in to create posts and topics.

Jag gick med min äldsta dotter på hennes första fotbollsträning igår...döm om min förvåning när jag idag kan konstatera att jag lovat (nåja...iallfall inte sagt emot) att nästa vecka komma i träningskläder och få ett träningsprogram i näven.

Han (tränare

Det är kul att träna barn, iaf om de är motiverade 🙂

Anna K A

Det är ett koncept, men jag har kört det som passar mig. T ex har jag struntat i hans kostråd. DEt finns en bok som är översatt till svenska ” Träna för livet : hur du ökar din fettförbränning, uthålllighet och livskvalitet” och den har jag köpt

För mig är det mest träning runt barnen och definitivt inte träning med maken längre ... barnen går på småbarnsplask/simskola och den äldste på gymnastik.
Börjat fundera på att ta med Lillan på Familjejympa, kanske rent av kan få med maken då - annars det

Jag har mest erfarenhet som "barn" här. Min mamma och pappa tog med mig och min bror på de terränglopp de var med i. Vi började när jag var 7 och brorsan 4. Mamma brukade springa med min bror på tävlingen och körde det som uppvärmning inför sitt eget lopp

Vad kul det var att läsa om dina barndomsupplevelser! Precis det önskar man sig - att ens barn ska minnas ATT man gjorde saker ihop och ATT det var kul!

Och vad kan vara bättre än att ha frilufts och/eller idrottsminnen ihop, kombinerat ex.vis med reso