Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 12:34Tråkigt att hon är en okännslig skitstövel, som inte är tillräckligt duktig för att kunna vara din tränare! Det är ingen svårighet att träna folk i mängden. Först när man har en som bryter mallen och jag måste tänka om, som det märks kvaliteten hos tränar
Tråkigt att hon är en okännslig skitstövel, som inte är tillräckligt duktig för att kunna vara din tränare! Det är ingen svårighet att träna folk i mängden. Först när man har en som bryter mallen och jag måste tänka om, som det märks kvaliteten hos tränar
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 13:02Vilket mod och självförtroende rap chica som pratade med tränaren och verkligen försökte förklara det som du tycker är svårt, att kunna sätta ord på svårigheter och kunna se skillnader i grovmotoriken är inte många som kan. Jag är beundrar din mentala sty
Vilket mod och självförtroende rap chica som pratade med tränaren och verkligen försökte förklara det som du tycker är svårt, att kunna sätta ord på svårigheter och kunna se skillnader i grovmotoriken är inte många som kan. Jag är beundrar din mentala sty
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 15:07jag har bestämt mig att sluta med kung fun
(nog för nu är det säkert folk som tycker att jag smiter)
och koncentrera mig på karaten och hemmaträning som är anpassad till mig
jag vet inte riktigt varför jag började kung fun faktiskt
jag ville bli snabba
jag har bestämt mig att sluta med kung fun
(nog för nu är det säkert folk som tycker att jag smiter)
och koncentrera mig på karaten och hemmaträning som är anpassad till mig
jag vet inte riktigt varför jag började kung fun faktiskt
jag ville bli snabba
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 21:00Tuff för att du vågade börja! (t+)
Tuff för att du vågade prata! (t+)
Tuff för att du vågade gå vidare! (t+)
Tuff för att du vågade börja! (t+)
Tuff för att du vågade prata! (t+)
Tuff för att du vågade gå vidare! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 15:00har slutat kung fun nu...
min syster får köpa (har lite pengar) mina kung fu kläder billigt det sa hon inte nej till...
tränaren sa att det var nog rätt av mig att sluta och att jag kan ju alltid börja om om jag vill
har slutat kung fun nu...
min syster får köpa (har lite pengar) mina kung fu kläder billigt det sa hon inte nej till...
tränaren sa att det var nog rätt av mig att sluta och att jag kan ju alltid börja om om jag vill
Quote from Bjarne Lewin on 26 March 2008, 19:51Förlåt en gruppvilde... Fråga mig inte hur jag hittade hit. Nog mest för att jag råkar tycka synd om mig själv och i sådana lägen inspireras jag av de som har det svåraare/svårt på andra sätt. Ni inspirerar mig!
Jag blir jätteinspirerad av att läsa om Ra
Förlåt en gruppvilde... Fråga mig inte hur jag hittade hit. Nog mest för att jag råkar tycka synd om mig själv och i sådana lägen inspireras jag av de som har det svåraare/svårt på andra sätt. Ni inspirerar mig!
Jag blir jätteinspirerad av att läsa om Ra
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 19:58jag vet att det finns en grupp med olika funktionshinder (vissa sitter till och med eller vad man ska säga i rullstol) i en annan karatestil i umeå tror jag...
kanske kan fråga på råd och stöd om dom kan fixa ett "studiebesök" där? *enlitenlampatändsöver
jag vet att det finns en grupp med olika funktionshinder (vissa sitter till och med eller vad man ska säga i rullstol) i en annan karatestil i umeå tror jag...
kanske kan fråga på råd och stöd om dom kan fixa ett "studiebesök" där? *enlitenlampatändsöver
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 20:03"jag vet att det finns en grupp med olika funktionshinder (vissa sitter till och med eller vad man ska säga i rullstol) i en annan karatestil i umeå tror jag..."
ja nu kom jag ju på att det kan ju vara prktiskt att veta vilken stil det var eller vad han
"jag vet att det finns en grupp med olika funktionshinder (vissa sitter till och med eller vad man ska säga i rullstol) i en annan karatestil i umeå tror jag..."
ja nu kom jag ju på att det kan ju vara prktiskt att veta vilken stil det var eller vad han
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 20:06"Jag kan inte låta bli att tänka att kung fu tränaren verkar ha problem med kommunikation."
nog för det kan ju vara jag som missförstått mycket... aspergers har ju mycket med tex kommunikationsproblem.
man borde ha nån översättare med sig som kunde övers
"Jag kan inte låta bli att tänka att kung fu tränaren verkar ha problem med kommunikation."
nog för det kan ju vara jag som missförstått mycket... aspergers har ju mycket med tex kommunikationsproblem.
man borde ha nån översättare med sig som kunde övers
Quote from Bjarne Lewin on 26 March 2008, 20:31Trevligt omjag kan hjälpa till att tända en lampa över ditt huvud. Att läsa i denna här gruppen tände en lampa över mitt!
Kan inte de på stöd och hjälp (eller vad de heter) namnet på karatestilen, -klubben, så finns det nog en lista över idrottföreningar
Trevligt omjag kan hjälpa till att tända en lampa över ditt huvud. Att läsa i denna här gruppen tände en lampa över mitt!
Kan inte de på stöd och hjälp (eller vad de heter) namnet på karatestilen, -klubben, så finns det nog en lista över idrottföreningar