Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumAtt träna med funktionshinder.tränare?
You need to log in to create posts and topics.

"Hoppas att du snart blir piggare igen. Se till så att du får rätt mediciner i rätt doser."
jag försöker men jag har inte fått träffa läkaren sen han skrev ut den medecinen jag har nu. inte ens en uppföljning!!
och jag får inget intyg på att jag i det ski

förrästen så går det bättre och bättre med hopprepet
har klarat 109 hopp på raken 😀
(nått posetiv har då hänt iallafall)

109!!!!!!
det är ju hur många som helst.

så imponerande

Wow vilken utveckling! Ditt antal hopp har ökat med 786% på två månader. Du har altså nästan åttadubblat antalet hopp på bara två månader!

Där ser man vilken styrka och vilja du har!

Och klart att du inte visste att du hade svårt med just det som asperg

195 😀 (men ursh fick kramp i vaderna kunde knappt gå efter)

Läste den här först idag. Nu kan jag inte så mycket om Kung Fu, men med npf brukar man ju ofta bli rekommenderad att träna olika kampsporter pga att det ökar just fokus, balans och kroppskännedomen.

Ja herreminje Rap Chica.. den där instruktören för Kun

Rap chia, jag sa åt min tränare direkt att jag hade problem med koordination,finmotorik,muskelsvag och de gick bra, han lyssnade på mig ,kunde inte jag göra vissa övningar på core så får jag hoppa över dem ,så jag tycker att du kan tala om för din tränare

jag fick diagnos mer än ett halvår efter att jag börjat kungfun
jag trodde ju före det att alla andra hade det lika svårt som ja och att jag bara var lat (tex trodde jag att när folk pratar om att "det sitter i ryggmärgen" att man kunde det utantill... te

rap chia även om man har funktionshinder ,de är väldigt bra att vi vågar träna och tala om för tränarna vad man har för problem för det är de inte alla som kan