Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 01:08Beroende på livssituation så får man först fundera på vilken nivå man vill och kan ligga på.
Så fort man nämner tävling så sticker träningstidskravet avsevärt oavsett du skall tävla med radiostyrda flygplan eller i fysisk prestation.Ska du göra det för
Beroende på livssituation så får man först fundera på vilken nivå man vill och kan ligga på.
Så fort man nämner tävling så sticker träningstidskravet avsevärt oavsett du skall tävla med radiostyrda flygplan eller i fysisk prestation.
Ska du göra det för
Quote from Ulrika Ekelund on 9 March 2010, 07:54Nu tycker kanske en del att jag svär i kyrkan, men spontanträning passar bäst för mig. Lägger jag upp träningsprogram så blir jag bara besviken när det spricker. Jag mår bäst av att träna när andan faller på.
Exempel: I lördags hade jag t.ex. tänkt träna
Nu tycker kanske en del att jag svär i kyrkan, men spontanträning passar bäst för mig. Lägger jag upp träningsprogram så blir jag bara besviken när det spricker. Jag mår bäst av att träna när andan faller på.
Exempel: I lördags hade jag t.ex. tänkt träna
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:45Det ser inte jag iaf som några konstigheter överhuvudtaget.
Om man vill träna för att i huvudsak må bra och känna tillfredställelse så är det ju lite din melodi man ska följa.
Med fast schema kommer också tvånget tyvärr.Ska man t ex köra en elitsatsning
Det ser inte jag iaf som några konstigheter överhuvudtaget.
Om man vill träna för att i huvudsak må bra och känna tillfredställelse så är det ju lite din melodi man ska följa.
Med fast schema kommer också tvånget tyvärr.
Ska man t ex köra en elitsatsning
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:55Jag tror att det är svårt att vinna Varvet på mindre än 15 timmar i veckan under några år.
Jag tror att det är svårt att vinna Varvet på mindre än 15 timmar i veckan under några år.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 17:35Har inte du en cykelrunda att köra?
Har inte du en cykelrunda att köra?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 18:39Jag slutade köra morgontidningar 1976.
Jag slutade köra morgontidningar 1976.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 19:14Ojdå....det var efter det som blaskorna började komma fram!!??
Ojdå....det var efter det som blaskorna började komma fram!!??