Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 23:26Som sagt, spring på så löser sig ditt problem så småningom.
Dina benmuskler är inte vana vid den typen av belastning helt enkelt.
Som sagt, spring på så löser sig ditt problem så småningom.
Dina benmuskler är inte vana vid den typen av belastning helt enkelt.
Quote from Bjarne Lewin on 11 May 2009, 23:27Broder Goran (t+)
Broder Goran (t+)
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 00:07Brukar köra knäböj på ett ben i duschen.
Multitasking när den är som bäst.
Brukar köra knäböj på ett ben i duschen.
Multitasking när den är som bäst.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 08:46Jag har också läst om Gärderuds rekommendationer, men var inte detta under lågsäsong? Pysslar ni verkligen med tåhävningar samma dagar ni springer eller hur gör ni?
Jag är lite rädd att överanstränga vaderna om jag lägger tåhävningar utöver min löpning
Jag har också läst om Gärderuds rekommendationer, men var inte detta under lågsäsong? Pysslar ni verkligen med tåhävningar samma dagar ni springer eller hur gör ni?
Jag är lite rädd att överanstränga vaderna om jag lägger tåhävningar utöver min löpning
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 09:03Ni som svarar "Bara spring så löser sig resten". Jag håller inte med om det. Iaf inte när det gäller mig själv. Förr eller senare kommer skador och det är utmärkt att förebygga dessa genom att göra tåhävningar och andra styrkeövningar som det tipsas om. D
Ni som svarar "Bara spring så löser sig resten". Jag håller inte med om det. Iaf inte när det gäller mig själv. Förr eller senare kommer skador och det är utmärkt att förebygga dessa genom att göra tåhävningar och andra styrkeövningar som det tipsas om. D
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 09:05Jonas: Tvärtom så stärker du dina vader ytterligare om du gör tåhävningar men du behöver såklart inte göra dem i anslutning till ett tufft löppass.
Jonas: Tvärtom så stärker du dina vader ytterligare om du gör tåhävningar men du behöver såklart inte göra dem i anslutning till ett tufft löppass.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 09:26Jim, jag sa inget om att inte köra tåhävningar o.dyl.
Jim, jag sa inget om att inte köra tåhävningar o.dyl.