Quote from Guest on 5 June 2012, 13:26Finns det möjlighet att förbättra sig som löpare om man framför allt springer före frukost?
Jag och min träningskompis har olika åsikter när det gäller detta - jag ser mycket fram emot era tankar och åsikter!
Mvh
Charlotte
Finns det möjlighet att förbättra sig som löpare om man framför allt springer före frukost?
Jag och min träningskompis har olika åsikter när det gäller detta - jag ser mycket fram emot era tankar och åsikter!
Mvh
Charlotte
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 13:36Skulle vilja säga att man blir bättre av all träning. Varför skulle man inte bli bättre av träning före frukost?
Det som skiljer är väl att man förbränner olika saker i kroppen beroende på om man tränar på fastande mage eller ej.
Skulle vilja säga att man blir bättre av all träning. Varför skulle man inte bli bättre av träning före frukost?
Det som skiljer är väl att man förbränner olika saker i kroppen beroende på om man tränar på fastande mage eller ej.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 13:37Självklart.
Äter man ett bra mål innan man lägger sig kvällen innan så finns det inget (mer än psyket) som begränsar hur bra passet kan bli.
Självklart.
Äter man ett bra mål innan man lägger sig kvällen innan så finns det inget (mer än psyket) som begränsar hur bra passet kan bli.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 13:57Jag instämmer med era åsikter och tycker själv om att springa före frukost. Min träningskompis är inte lika förtjust och har rådfrågat en "hälsorådgivare" (som jobbar på ett gå-ner-i-vikt-ställe så det kan ju vara kopplat till lägre energiintag). Denna hä
Jag instämmer med era åsikter och tycker själv om att springa före frukost. Min träningskompis är inte lika förtjust och har rådfrågat en "hälsorådgivare" (som jobbar på ett gå-ner-i-vikt-ställe så det kan ju vara kopplat till lägre energiintag). Denna hä
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 14:03Det finns inga "åsikter" om detta.
Det finns Fakta.
Det finns inga "åsikter" om detta.
Det finns Fakta.
Quote from Jonny Persson on 5 June 2012, 14:07Hälsa hälsorådgivaren att hon kanske ska fundera på en annan karriär.
Hälsa hälsorådgivaren att hon kanske ska fundera på en annan karriär.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 14:31Lägger alla långpass i syfte med att öka fettförbränningen före frukost. Meningen med detta är att fortare gå tom på kolhydrater och få ut den effekt jag söker.
Lägger alla långpass i syfte med att öka fettförbränningen före frukost. Meningen med detta är att fortare gå tom på kolhydrater och få ut den effekt jag söker.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 14:49Micke, precis det jag menar; det ökar ju fettförbräningen. Men träningseffekten finns där ju alltid oavsett om det är före eller efter frukost.
Micke, precis det jag menar; det ökar ju fettförbräningen. Men träningseffekten finns där ju alltid oavsett om det är före eller efter frukost.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:17Träningseffekten blir bäst av den träning som blir av 😉
För drygt 10 år sedan tog jag mig i kragen och gjorde ett rejält träningsryck. Med start i trettonhelgen. Anmälde mig till Broloppet (mitten av juni) samma år och sprang en mil 6 av 7 dagar i vecka
Träningseffekten blir bäst av den träning som blir av 😉
För drygt 10 år sedan tog jag mig i kragen och gjorde ett rejält träningsryck. Med start i trettonhelgen. Anmälde mig till Broloppet (mitten av juni) samma år och sprang en mil 6 av 7 dagar i vecka
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:54Jo, den bästa förbättringen får du genom ett kontinuerligt löpande. Sen innan frukost, har iaf jag oftast en bättre ork,om jag blir bättre på kuppen..?
Får jag väl se.
Jo, den bästa förbättringen får du genom ett kontinuerligt löpande. Sen innan frukost, har iaf jag oftast en bättre ork,om jag blir bättre på kuppen..?
Får jag väl se.