Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTräning i Linköping jul/nyår
You need to log in to create posts and topics.

Som Linköpingsbo i gotländsk exil skulle det vara kul med lite träningssällskap när jag återvänder till fädernesmarkerna över storhelgerna. Finns det några träningsgrupper där man kan hoppa in? Några som tränar i Campushallen? Eller några som bara är öppn

Häng på NocOut och kör ett tröskelpass i Campushallen på onsdag:

http://nocout.se/aktivitet/lopning-intervaller-93

De kör även långpass på lördag.

Hej Mattias!
Tack för tipset! Jag har legat lite lågt eftersom jag ramlade i en trapp på juldagen och fick en spricka i armbågen men långpasset på lördag låter perfa! Jag försökte begripa var samling/startpunkten är men gick bet. Vet du?

Ska du förresten dit själv? Du verkar vara i lagom fartzon, även om dina PB är snäppet vassare än mina och jag dessutom känner mig skandalöst långsam just nu efter ett par lugna veckor (och ett par extra vilodagar p g a den där kraschen jag nämnde i förra

Ursäkta att jag inte svarade... Jag såg att du körde långpasset (jag nöjde mig med intervallerna). Hoppas att det var ett trevligt pass.

Sent svar...

Tack, vi hade det mycket trivsamt. 5-fart utlovades och vi snittade 4:59 på ca 25 km, det kan man kalla leverans. Perfekt prattempo!

Tack och lov höll kroppen. Mitt högerknä har börjat spöka och det hade ju varit lagom kul att få fulstopp i

Härligt! Jag hör av mig om jag har vägarna förbi Gotland 🙂