Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 20:21Ingen fara Christer. Dina inlägg gav Deniz ett bättre beslutsunderlag.
Ingen fara Christer. Dina inlägg gav Deniz ett bättre beslutsunderlag.
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 22:52Oseriöst är det om man försöker "skydda" folk från kunskap som man inte tror de behöver. Christers försök till överförmynderi (edit: verkar vara) ett olycksfall i arbetet.
Oseriöst är det om man försöker "skydda" folk från kunskap som man inte tror de behöver. Christers försök till överförmynderi (edit: verkar vara) ett olycksfall i arbetet.
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 20:58Wow...
Trodde ej jag skulle få sådan bra respons ifrån er... Skall läsa igenom noga nu så ni inte tro att jag bara lusläser och strunta i er 🙂
Wow...
Trodde ej jag skulle få sådan bra respons ifrån er... Skall läsa igenom noga nu så ni inte tro att jag bara lusläser och strunta i er 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 21:33Hej igen alla...
Jag tyckte många inlägg var väldigt givande och respekterande speciellt till Lars som faktisk orkade lägga energi på att ge ett upplägg inför min mål! Sådan är otroligt uppskattande ifrån min sida... Salute till dig. Sedan har Christer k
Hej igen alla...
Jag tyckte många inlägg var väldigt givande och respekterande speciellt till Lars som faktisk orkade lägga energi på att ge ett upplägg inför min mål! Sådan är otroligt uppskattande ifrån min sida... Salute till dig. Sedan har Christer k
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 23:03Vad roligt att du uppskattade mitt förslag på upplägg - och framför allt att du förstod att det bara är ett förslag utifrån att bli så snabb som möjligt på 5 km fram till 1 maj. Självklart ska du modifiera det så att det passar dig och på ett sätt som gör
Vad roligt att du uppskattade mitt förslag på upplägg - och framför allt att du förstod att det bara är ett förslag utifrån att bli så snabb som möjligt på 5 km fram till 1 maj. Självklart ska du modifiera det så att det passar dig och på ett sätt som gör
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 09:58Efter ha läst och analyserat som jag fick ifrån Lars så kommer jag med en modifikation som skulle kunna passa mig bättre inför Sköldingevarvet som skall komma den 1/5. Jag tränar redan nu thaibox 2 gånger i vecka och det ger mig den konditionen, styrkan s
Efter ha läst och analyserat som jag fick ifrån Lars så kommer jag med en modifikation som skulle kunna passa mig bättre inför Sköldingevarvet som skall komma den 1/5. Jag tränar redan nu thaibox 2 gånger i vecka och det ger mig den konditionen, styrkan s
Quote from Christer Berg on 4 March 2012, 10:13Eftersom du är så ny vid löpträning skulle jag nog inte sätta några måltider än. Vänta lite och se hur din kropp svarar på träningen.
Om du kan träna och vara skadefri och din kropp svarar så kanske det inte alls är omöjligt.
Träna och bestäm den måltid
Eftersom du är så ny vid löpträning skulle jag nog inte sätta några måltider än. Vänta lite och se hur din kropp svarar på träningen.
Om du kan träna och vara skadefri och din kropp svarar så kanske det inte alls är omöjligt.
Träna och bestäm den måltid
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 11:54Jag är också amatör ur den bemärkelsen när det gäller löpning. Började iår om man säger så att seriös satsa på det.
Har bara löpat lite då och då förrut och det inte alls speciellt aktivt (långdistanstempo).
Men har nu börjat gilla träningen och ser att
Jag är också amatör ur den bemärkelsen när det gäller löpning. Började iår om man säger så att seriös satsa på det.
Har bara löpat lite då och då förrut och det inte alls speciellt aktivt (långdistanstempo).
Men har nu börjat gilla träningen och ser att
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 18:56Kan nämna att jag sprang nästan milen (9.6 km) på 1 h och 6 min...
Dock sprang jag i lägre takt än vad jag tänkt mig och ökade sedan på sista tredje delen. Sedan kom ett stort fartgupp och satte stopp på allt, stängde av klockan men fortsatte att löpa i c
Kan nämna att jag sprang nästan milen (9.6 km) på 1 h och 6 min...
Dock sprang jag i lägre takt än vad jag tänkt mig och ökade sedan på sista tredje delen. Sedan kom ett stort fartgupp och satte stopp på allt, stängde av klockan men fortsatte att löpa i c
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:08Ska bli spännande att följa din utveckling! Dina modifieringar av schema och mål ser kloka ut.
Ska bli spännande att följa din utveckling! Dina modifieringar av schema och mål ser kloka ut.