Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLCHFTräning och LCHF
You need to log in to create posts and topics.

Här skulle jag vilja att vi som vill leva/eller lever med en kosthållning som påminner om LCHF. Jag skriver vill leva för jag själv har inte lyckats riktigt dit än då sockermonstret håller mig fast. Finns det personer med erfarenhet i detta forum så kan v

Hejsan jag äter lchf kost + att jag tränar 4 dar i veckan 🙂 men det går rätt bra,känner mig lite yr ibland,men jag överlever iaf

Hejsan!

Jag lever enligt LCHFs principer och har precis börjat komma igång igen efter en längre tids svacka (a.k.a. stillasittande). Jag skulle gärna vilja att vi utbytte olika tips och följer varandra i träningen för att peppas och inspireras. Jag tyck

Vad jag vill säga om LCHF är att vad som hänt med mig sedan jag inte längre är rädd för naturlig god mat, grädde, fet ost, fet mat, fett på kött, ägg utan äter det jag vill ha så har frossandet försvunnit.

Jag äter inte LCHF längre så därför passar jag i

jag måste äta enligt lågkolhydratkost igen så jag hänger på här igen , måste kämpa mig från ruta 1 igen

Det låter ju jättebra att det har hjälpt dig att få bukt med matnoja! Jag kör fortfarande på och hoppas få samma resultat (plus viktnedgång), men att sluta med det känns långt bort just nu. Det är inte lätt med mat när man har det svårt med mat! 😀

Jag h

Nanna jag bruka träna 3 ggr i veckan , fast nu har jag varit sjuk i en vecka 🙁

Tre dagar i veckan är ju jättebra! Jag har också varit sjuk i nästan en vecka, det är därför jag inte varit inloggad här. Idag gjorde jag mitt första träningspass och det gick bra, hostade inte under hela tiden. Känns skönt att kunna registrera träning hä

Jag försöker äta enligt lchf - det blir en del bröd på helgen och lite fika & godis, men i övrigt tänker jag på att minska på kolhydraterna. Mår mkt bra av att slippa alla blodsockerfall och att känna mig hungrig bara en liten stund efter jag ätit. Nu är

nanna nu kan inte jag träna förrän april eller nåt för jag opererade foten 9 mars och om nån vecka ska jag operera käken .