Quote from Annika Andersson on 27 March 2010, 12:24Hej!
Här kommer en lchf:are till 😉
Jag började i november förra året och jag har mått riktigt bra ända tills förra veckan. Då blev det 2 dagar med alldeles för mycket kolhydrater och sedan tog det mig 3-4 dagar att komma ur den svackan med trötthet, neds
Hej!
Här kommer en lchf:are till 😉
Jag började i november förra året och jag har mått riktigt bra ända tills förra veckan. Då blev det 2 dagar med alldeles för mycket kolhydrater och sedan tog det mig 3-4 dagar att komma ur den svackan med trötthet, neds
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 11:19Jag har ätit enligt LCHF i lite mer än två år och tycker det funkar helt kanon.
Ligger oftast runt 20 kolisar om dagen, men nu kör jag en nära noll månad.
Gjorde ett inlägg här:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=61281
men kommer att följa
Jag har ätit enligt LCHF i lite mer än två år och tycker det funkar helt kanon.
Ligger oftast runt 20 kolisar om dagen, men nu kör jag en nära noll månad.
Gjorde ett inlägg här:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=61281
men kommer att följa
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:35Japp, äter LCHF sedan några år. Tränar mest styrketräning. Min träning bygger på Frank Nilssons bok "Istället för doping". Funkar riktigt bra!
Japp, äter LCHF sedan några år. Tränar mest styrketräning. Min träning bygger på Frank Nilssons bok "Istället för doping". Funkar riktigt bra!
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 16:59Jag stötte på LCHF för ca en månad sedan och tog det till mitt hjärta direkt. Jag löptränar ett par ggr i veckan och har inte någon gång de senaste veckorna känt att jag saknat något i närings eller energiväg. Faktum är att jag kapat två minuter på femman
Jag stötte på LCHF för ca en månad sedan och tog det till mitt hjärta direkt. Jag löptränar ett par ggr i veckan och har inte någon gång de senaste veckorna känt att jag saknat något i närings eller energiväg. Faktum är att jag kapat två minuter på femman
Quote from Daniel von Schantz on 7 March 2011, 06:56Hej!
Jag har reggat min träning här på FB ganska länge nu men är sedan två veckor ny på LCHF.Jag äter så här för att min mage i många år varit väldigt strulig och efter första dagen med LCHF så blev den helt normal så för mig kommer det här nog att bli
Hej!
Jag har reggat min träning här på FB ganska länge nu men är sedan två veckor ny på LCHF.
Jag äter så här för att min mage i många år varit väldigt strulig och efter första dagen med LCHF så blev den helt normal så för mig kommer det här nog att bli
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 20:28Jag hänger också på. Har käkat LCHF i två år med mer eller mindre kolhydrater. På slutet har jag käkat en del baljväxter, men nu tränar jag så mycket att jag ofta hamnar i ketos ändå.
Den första tiden hade jag svårt att få i gång musklerna. När jag åkte
Jag hänger också på. Har käkat LCHF i två år med mer eller mindre kolhydrater. På slutet har jag käkat en del baljväxter, men nu tränar jag så mycket att jag ofta hamnar i ketos ändå.
Den första tiden hade jag svårt att få i gång musklerna. När jag åkte
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 20:19Hej,
Jag har lagt om kosten till vad som kan närmast kallas för LCHF för att testa skillnaden. Har inte köpt hela LCHF-konceptet då jag personligen tycker att den är ganska motsägelsefull(kan vara okunskap från min sida).
Dock så tycker jag mycket är gan
Hej,
Jag har lagt om kosten till vad som kan närmast kallas för LCHF för att testa skillnaden. Har inte köpt hela LCHF-konceptet då jag personligen tycker att den är ganska motsägelsefull(kan vara okunskap från min sida).
Dock så tycker jag mycket är gan
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 13:22Hej alla(hv) mitt namn är Ebba, 27 år gammal & musiker. Stötte på LCHF-metoden för cirka 2 år sedan & har sedan dess varit en glad aspirant till metoden! Har dock varit lite slarvig, men har nu bestämt mig för att helhjärtat gå in och bara äta lågkolhydr
Hej alla(hv) mitt namn är Ebba, 27 år gammal & musiker. Stötte på LCHF-metoden för cirka 2 år sedan & har sedan dess varit en glad aspirant till metoden! Har dock varit lite slarvig, men har nu bestämt mig för att helhjärtat gå in och bara äta lågkolhydr
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 02:08Jag har ätit LCHF nu i fem veckor. Igår tävlade jag, och nu kändes det riktigt bra! Uppladdningen inför loppet blev ugnsbakad lax och kål till lunch, och sedan vispad grädde med päron på eftermiddagen.
Sedan tävlade jag och drack enbart vatten under hel
Jag har ätit LCHF nu i fem veckor. Igår tävlade jag, och nu kändes det riktigt bra! Uppladdningen inför loppet blev ugnsbakad lax och kål till lunch, och sedan vispad grädde med päron på eftermiddagen.
Sedan tävlade jag och drack enbart vatten under hel
Quote from Fredrik Forsberg on 7 July 2011, 09:18Visst är det härligt att inte ha hungerkänslan efter ett pass/tävling. Men äta bör man för annars dör man 🙂
Visst är det härligt att inte ha hungerkänslan efter ett pass/tävling. Men äta bör man för annars dör man 🙂