Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLCHFTräning och LCHF
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det är mera som att jag känner i skallen att jag behöver äta. Magen säger sällan till längre.

Jo, jag äter i princip alltid något efter ett pass. Ibland något så simpelt som ett kokt ägg eller några ostrullar.

Mitt hjärta blev galet av LCHF och träning, min kropp måste tydligen ha kolhydrater för att kunna träna mycket.

Oj då! Hur länge höll du på med LCHF?
Det tog flera veckor för mig innan det fungerade med träningen, jag mådde konstigt ganska länge och hade hjärtklappning och yrselanfall. Och inte förrän nu ca 6 månader senare känner jag att jag kan träna precis som f

3 månader kanske jag höll på, jag äter inte bröd, pasta och potatis nu, äter ris endast när jag äter sushi(3-4ggr i veckan), annars får jag alla kolhydrater från frukt och grönt, äter i princip nästan inga baljväxter heller.

När jag springer långt använd

Vad jag märker rent personligt är att styrketräningen får sig en rejäl skjuts när jag äter enligt LCHF. Det är också varför jag har återgått till just den kosten, i och med att jag tog beslutet att satsa hårt på min träning igen.
Att känna sig stark är rä

hehe, erotisk god. tydligen http://www.kostdoktorn.se/aret-kock-2012-vann-med-lchf/.

Jag är en 17 årig tjej som ätit strikt LCHF i fyra månader och gått ner sju trivselkilon. Unnar mig choklad på lördagskvällar, och tränar spinning, gym, IW, powerwalk, 4-5 ggr i veckan.

Mår jättebra av LCHF, och har inte varit förkyld någon gång den här

Jag har kört LCHF sedan 2009 tror jag några kortare perioder med vanlig kost, jag kör triathlonträning 4-10 timmar i veckan . Jag är helsåld, hälsa, uthållighet, styrka allt är bättre.

Jag har kört lchf i drygt 5 månader. Mitt problem är att pulsen gått upp med ca 10 slag vilket gjort att jag har fått sänka tempot ordentligt. 40-60 sekunder per kilometer på milen, det känns inte kul. Kommer det att lossna
. Jag har tänkt börja skjuta ti